Er det bare meg?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Reklame | adlink

Mesteparten av antrekket kommer det rabattkode på, på Instastory på torsdag – Så følg med da! Jeansen min finner du HER. <3

Hei venn, 

Er det bare jeg som synes at ukene flyr av gårde? Kanskje det er fordi det nærmer seg avreise til USA med stormskritt, eller så er det for at det er fint nå. Livet altså. Eller, livet er egentlig ganske kaotisk her jeg sitter og hamrer løs på tastaturet på hotellrommet vi bor på nå, men det er også fint. Trusene mine ligger strødd både her, i bilen og i en eller annen vaskekurv enten hjemme hos mine foreldre eller hos C’s og ting forsvinner plutselig. Jaja, snart overtar vi leiligheten vår – Og kaoset drar videre til LA 😂

Vi bor på et leilighetshotell som faktisk funker ganske så bra, fra mandag til fredag frem til overtakelse. Inn, ut og kaos over alt. Bilen min er et eneste stort kaos, og vi fortsetter å bli verdensmestere i og holde tunga rett i munn. 

Vet dere hva jeg skal i morgen? Jeg skal faktisk tre spennende ting. Det kuleste er at jeg skal på befaring av vårt nye hjem, og jeg gleder meg så til å se den. Jeg lover å dele alt hva jeg får til, og håper at valgene vi har tatt ser like bra ut i virkeligheten som på papir… Etter det skal jeg på en visning på et nytt kontor, ikke fordi jeg ikke er fornøyd med kontoret jeg har nå, men fordi dette kanskje passer enda bedre. Vi får se, jeg er ganske så chill på det. Etter det har jeg møte angående en av mine største drømmer som jeg jobber på med om dagen, og jeg grugleder meg litt. Det høres kanskje rart ut, men det er mye greier å skulle nå drømmene sine – Det er sikkert og visst 😂

Jeg har egentlig ikke orket å prate så mye om hvordan det går, og om sommeren som har vært etter at jeg delte podkastepisoden om spontanaborten for to uker siden (lytt HER). Jeg har liksom hatt behov for å få hodet over vann i fred, og det har jeg nå. Endelig. Jeg tror kanskje at det var tøffere for både kroppen og hodet mitt enn jeg ville innse, men nå – Nå begynner jeg å føle meg som meg sjæl igjen. Magisk. Jeg har til og med fått på meg fotballskoene igjen. Det er et år siden sist, og jeg storkoser meg! Og puster og peser fælt, heh. Jeg føler meg skikkelig heldig som har mulighet til å spille fotball når jeg er hjemme og når tiden, og lysten strekker til. Det er godt for både hjertet, hodet og formen. 

Nå skal jeg klappe igjen macen, for vi skal kræsje middag hos Maria og Carho. Vi har et minikjøkken her vi bor nå, men det er hyggeligere å kræsje hos noen andre, tross alt. Jeg fikk beskjed om å ta med kylling og Philadelphia med urter, og jeg kan love deg at det garantert blir mer fancy enn hva det ville blitt om vi så hadde verdens feteste kjøkken å breie oss ut på, haha! 

Jeg håper at du har det bra og at du ikke er så streng mot deg sjæl. Stor klem fra meg, 

1 kommentar

1 thought on “Er det bare meg?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *