VI SKAL GIFTE OSS! 

Wow. Det er det eneste ordet som føles rett nå. Wow, wow, wow. 

Jeg vet nesten ikke hvor jeg skal starte. Hjertet er så fullt, hodet også faktisk, og jeg er fortsatt målløs.

Lørdag skulle vise seg å bli en av de fineste dagene i livet. Den fineste opplevelsen hittil ble det hvert fall. Jeg sier det igjen jeg: Wow. Jeg har drømt, tenkt og sett det for meg haugevis av ganger. Du vet, det perfekte øyeblikket. Jeg har drømt om det siden jeg møtte C, eller, egentlig siden jeg var liten. Og plutselig så skjedde det, helt uventet. Ja, også ble det… Perfekt. Fordi stunden, øyeblikket og kjærligheten er nettopp det – Perfekt altså. 

Jeg skal dele alt med dere så snart jeg har landet i det. Både selve frieriet, flytting, flytting tilbake USA (det er bare noen få dager til) og livet generelt. Jeg har faktisk en video av frieriet som jeg har lyst til å dele me dere. Han lurte meg nemlig trill rundt, haha! Og det er så rart, for jeg har aldri klart å se for meg hvordan det skulle bli eller være, men her jeg sitter nå så ville jeg ikke hatt det noe annerledes. Nå var det liksom akkurat sånn det skulle bli. Han og jeg, vår første kveld alene i leiligheten vår, i pysjen. Sent. Med stearinlysene rundt oss. Det var liksom noe magisk i luften hele kvelden, og jeg vet ikke om det er nyforelskelsen som snakker, men fyflate så magisk det var. Gurimalla, det kiler i hele kroppen, haha! 

Og apropos nyforelskelse! Jeg er tullete nyforelska. Ah, så deilig. Og ringen! Den var liksom perfekt den også? Bare det at han har gått og funnet den selv, tenkt på meg og følt at den var rett gjør den til verdens fineste. Fint, finere, finest. 

Så ja dere, jeg skal gifte meg med drømmemannen min jeg. Tenk på det! Jeg tror 2024 blir året, men det får vi snakkes nærmere om. Tenk på alt vi har i vente. Herregud så gøy vi skal ha det… 

Tusen takk for all kjærlighet, det betyr mer enn dere aner. Det er så overveldende og tårene renner her jeg sitter. Kjærlighet er søren meg det fineste vi har, og deler ❤️

Klyp meg i armen sier bare jeg…  Jeg sender en stor klem fylt av et tonn meg kjærlighet din vei. Tusen, tusen takk. 

 

8 kommentarer

8 thoughts on “Vi skal gifte oss!

  1. Gratulerer så så masse, er så glad på deres vegne! <3 Gleder meg til å følge reisen din og deres videre <3

  2. Gratulerer, men hvorfor er ekteskap så viktig? Er det ikke kjærlighet som er viktig mellom to personer, ikke sivilstatusen gift

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *