Enhver smak og enhver anledning

Categories Inspirasjon

Ikke bare skal vår nye leilighet i Asker prydes med interiør fra “hjem”-kategorien til Ellos, men Ellos har jaggu tatt over mesteparten av klesskapet mitt også. Det er jo kanskje ikke så rart, for de har jo noe til enhver smak og enhver anledning. Ønskelista mi i januar er lang, og her er noen av mine favoritter…

Denne FETE jeansen finner du HER.

Denne digge buksa finner du HER og om du vil ha genseren også, så finner du den HER.

Denne kan jeg jo faktisk stryke fra ønskelista, for den har jeg allerede sikret meg, hehe. Du finner den HER!

Denne genseren bor jeg i. Både hjemme, når jeg skal på butikken eller om jeg bare skal ut en tur. Den er fin, sporty og ikke minst superdigg. Du finner den HER, og den finnes også i svart!

Jeg digger t-skjorter som dette! De sitter så kult, og passer til alt. Du finner den HER i både hvit, men også en haug av andre farger! Buksa finner du HER.

Vasken på denne jeansen =❤️. Om du klikker HER, så finner du den. Linskjorta finner du HER fra størrelse 42/44-58/60.

Det beste er at når du finner noe du digger, så kan du bruke koden 435401 for 33 % rabatt på den dyreste varen på ordinære priser (det gjelder på alle merkene Ellos har) + 5 % ekstra rabatt på alle nedsatte varer. Den gjelder frem til 31.1. Om du klikker HER kan du se ALT Ellos har å by på, i enhver kategori.

Jeg håper du får en finfinfinfin søndag, også snakkes vi snart igjen. Klem fra meg!

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Enhver smak og enhver anledning

  1. Hei

    Digger deg 😁 Hører også podcasten din hver uke.

    Men den genseren du skriver du bor i, det ligger ikke link til den? Å vet du om ellos også har den grønne tightsen som er på samme bilde? 😊🙈

    Hilsen kristine

    1. Hei Kristine! Så hyggelig <3

      Jøss, så rart! Da må den ha falt ut. Fikser det asap <3 Jeg er ganske sikker på at den er utsolgt, men tror de har den igjen i de andre fargene! Klem fra meg.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *