Reklame | Reklame for meg sjæl

VI ER LIVE!🖤

Dette er så gøy, så stort, så skummelt og så vanvittig at jeg ikke veit hvilket bein jeg skal stå på, men endelig er GUTS ute!!!!!!

GUTS står for great, unstoppable, tough, strong – Akkurat som deg. GUTS er plaggene med mening og de skal spre GUTS til deg og de som du møter på din vei. Vi har en drøm om at dette er plaggene du tar på deg når du trenger inspirasjon,når du trenger å høre det og når du rett og slett bare vil ha på deg noe av det diggeste du kan ha i klesskapet.
GUTS er for alle og enhver, og det skal alltid finnes plagg som er unisex og primært i størrelser fra XXS-5XL.

– Trykk HER for å komme til landingssiden og for å bestille GUTS –

🖤

#ShowGUTS 

Stor og takknemlig klem fra,

6 kommentarer

6 thoughts on “VI ER LIVE

  1. Ååå, det var kule klær!!

    Liker også veeeldig godt at du velger å bruke et norskt “firma” til å gi ut klærene dine!

    1. Hei! Takk 😀 Jeg er i dialog med forbrukertilsynet angående dette. Har tatt kontakt med de, for jeg syntes det er vanskelig å vite hvor grensa går. Dette er jo EGET, og… Nei, jeg veit da søren. Venter spent på svar og slenger på reklame så det ikke blir noe tullball!

    1. Hei! Jeg er i dialog med forbrukertilsynet angående dette. Har tatt kontakt med de, for jeg syntes det er vanskelig å vite hvor grensa går. Dette er jo EGET, og… Nei, jeg veit da søren. Venter spent på svar og slenger på reklame så det ikke blir noe tullball! Savner tydeligere regler på hva som skal merkes når det eget, og opplever at de heller ikke er helt sikre – Noe som gjør det enda vanskelige å vite!

      Men som sagt: Jeg merker heller en gang for mye, enn en gang for lite.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *