En utseendeforandring

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

… Det var vel på tide med en litta utseendeforandring vel?

Jeg har vært og sveisa meg til hos frisøren, jeg har pådratt meg en eller annen blåveis under venstre øye og jeg er nesten glad det ikke er snø ute – For da hadde jeg og snøen gått i ett. Men, det er bloggen som har fått det ordentlige utseendeforandringa. Mye billigere enn botox, Restylane og rumpeløft si. Heter det rumpeløft? Ja, drit i det.

Jeg fikk det for meg at det var på tide å endre header, freshe opp litt og bestemte meg for å gjøre det raskere enn det tar og åpne en Pepsi Max-boks. På null komma niks, med andre ord.

Hadde jeg vært en av de fisefine så hadde jeg sikker dratt med meg en frisør, makeupartist og fotograf til et eller annet snasent sted for å knipse litt nye bilder. Men sannheten er at jeg blir svett på ryggen bare av å tenke på det, og nå er den jo tross alt veldig meg. Blid, glad, ufiltrert, litt skrukkete og tatt rett ut av hverdagen. Den duger, akkurat som deg ❤️

Jeg burde kanskje redigert inn en liten sutregeip i venstre hjørne for å få med meg den siden av pms-en også, men vi gidder vel ikke å gi den siden mer oppmerksomhet enn den allerede tar si!

Med det så prøvde jeg egentlig å si at jeg er litt på pms-kjøret i dag, men med en heidundranes treningsøkt som resulterte i personlig rekord på mila (JOHO), sol, tomatsuppe til lunsj og ansiktsskrubb så har jeg ikke orket å bry meg noe særlig om den grinete djevelen på skulderen som sier at jeg egentlig skal være både kjip og sur. La den gode trenden fortsette! 

Nå skal jeg jobbe til C kommer hjem fra trening, som kan ta sin tid ettersom han må gjennom dopingkontroll (alltid når vi skal noe), og da skal vi ture hjem til mamma og pappa. Martine, kjæresten til broren min, skal lage middag i dag, pappa har operert i dag og lillesøs har jo vinterferie, så gjengen er samla. Litt på halvtolv, men sånn er det.

Og ja, det er veldig spesielt at han har en kjæreste som heter Martine. Mamma tuller med at lillesøs må finne seg en som heter Martine hun også, men det virker ikke som at det er så veldig aktuelt. Veldig gøy, ikke sant? Jeg kaller hun konsekvent for noe annet enn Martine, og det gjør heldigvis resten av familien også. Det tok kaka når hun kilte broren min i sommer og han litt halvekkelt og halvperverst sa noe som “neimen Martine da…”, og jeg brakk meg. Ikke akkurat det man hadde trodd skulle komme ut av broren sin, sin munn si. Aldri igjen. 

Papsen har som sagt operert i dag, og det ble ikke noe rumpeløft på han heller. Det gjaldt litt viktigere saker på operasjonsbordet der, men forhåpentligvis er han oppe og nikker snart igjen.

Jeg håper du har hatt en finfin onsdag, om du har vinterferie eller ei❤️ Vi snakkes!

 

2 kommentarer

2 thoughts on “En utseendeforandring

  1. Kjempefin header, Herlig fresk og fin, og veldig DEG! Jeg digger at du er som du er 😀 Det burde alle være mer…altså ikke DEG, men seg selv… 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *