En prat om treningstøy

Categories Inspirasjon

Reklame |

Hei og hå – Ut og gå ❤️ Neida, hehe. Eller jo, om du trenger et tupp bak, om ikke så blir der du er og kos deg!

Det passer for så vidt fint med litt trim, for jeg tenkte at jeg skulle stikke innom å dele noe av mitt favorittreningstøy om dagen. For min del hjelper det alltid å dra på meg fint treningstøy når jeg skal trimme, selv om jeg ikke alltid bryr meg (haha):

Verken digge sports BH-er eller treningstights vokser på trær, og jeg vet ikke om det bare er rumpa mi som er rar ettersom nesten alle treningstightser sklir av, men det gidder jeg ikke lenger og jeg klandrer treningstightsene. Jeg er jo tross alt på trening for å trimme og ikke for å dra opp tightsen annet hvert sekund.

Her har dere noen av mine favoritter:

DENNE er kul og perfekt til styrketrening!

DENNE er kanskje min absolutt favoritt om dagen!

DENNE er digg, digg og digg!

DENNE bruker jeg nesten like mye til hverdags som på trening, haha!

DENNE er fin, luftig og kuuul!

DENNE er min favoritt t-skjorte!

Håper du finner noe som faller i smak. Om du forresten motformodning er på joggebuksejakt om dagen, så anbefaler jeg DENNE. Jeg digger den!

Takk for at du er du, vi snakkes ❤️💪

1 kommentar

1 thought on “En prat om treningstøy

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *