En innlegg fylt med badetøy

Categories Inspirasjon

Reklame for Hunkemöller

Hei på deg og velkommen til et innlegg fylt med deilig badetøy i samarbeid med Hunkemöller 💛 Hunkemöller har alt fra undertøy, til badetøy, til lounge og sportsklær. Og alt er… Vakkert, hot og så himla fint! Jeg tenkte å vise dere mine badetøysfavoritter, og om jeg måtte korte ned listen min litt? Jepp! Favorittene er mange, og utvalget er gigantisk. De har badetøy til alle og enhver, badetøy til alle fasonger og i de fineste fagene, snittene og kvalitetene… Badedraktene sitter helt fantastisk og bikiniene er så innmari lekre! 

Hvor flott er ikke denne badedrakten? Jeg falt pladask! Kombiner den til skjørt eller bruk den som body, så kan du bruke den hele sommeren – Og ikke bare når du bader… Om jeg vil ha denne sammen med en skinnbukse og en blazer a! 

Det samme gjelder denne badedrakten… Hvor flott?!🖤

Overdelen er så elegant, sporty og fin! Trusa sitter som et skudd og jeg elsker det høye livet. Psst! Visste du at bikinitruser med høyt liv gjør at fokuset blir lagt på midjen og at bena ser lenger ut? 

Jeg synes denne badedrakten både er feminin, søt og hot på en og samme gang! Den går fra størrelse 34 til størrelse 48. 

Jeg kan ikke noe for det, men jeg elsker bikinier med høyt liv! Bikinioverdelen har stropper du kan ta av (som er genialt når du soler deg) og stoffet er råfint. Bikinitrusa dekker hele rumpa, samtidig som den er høy i livet og sitter som et skudd! Jeg liker veldig godt at begge disse delene kan matches med andre over- og underdeler også… 

For flott er ikke denne? Overdelen er superelegant og underdelen dekker rumpa godt, den sitter perfekt og den holder seg på plass! 

Passformen og fargen på denne badedrakten er jo helt… Fantastisk! Som jeg gleder meg til fregner på nesa, brune ben og denne deilige badedrakten.💙

Jeg elsker badedrakten

Noe av det jeg liker veldig godt med Hunkemöller er at de er gode på størrelser og at enhver bikini kan matches med hverandre – Og at det alltid finnes en bikinioverdel eller bikiniunderdel som passer med hverandre. Det må liksom ikke være et sett, og du kan mixe og matche akkurat som du vil! 

På nettsiden til Hunkemöller kan du drømme deg bort i farger, materialer og passformer, og finne badetøyet som passer deg perfekt. Og tro meg… Hunkemöller har det!

Jeg gleder meg til å se hva dere klikker hjem, og du? Husk at det er like deilig å bade, å kjenne sanden mellom tærne, å kjenne sola varme og tusle i gresset, uavhengig av hvordan kroppen din ser ut. Og en bikinikropp er ingenting annet enn en kropp som bærer en bikini 💛

Klem fra meg, 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *