CRAZY RABATT HOS NELLY

Categories TIPS!

HEI VENNER 💛 

Jeg stikker bare innom for å meddele at… Akkurat nå har NELLY et crazybananas salg (HER) og med koden min MARTINE10 så får du 10 % ekstra avslag på salget som allerede er helt vanvittig! 

Jeg har klikket hjem noen favoritter sjæl, blant annet dette:

Du finner disse råskinnene (hehe=) HER på 40 % rabatt, og med koden MARTINE10 så får du 10 % ekstra! 

Jeg hadde ingen bluser i skapet før jeg klikket hjem denne på over halvpris… Du finner’n HER!

Denne kjolen er en drøm! Jeg angrer litt på at jeg ikke klikket den hjem i den røde også… Du finner den HER.  

Den perfekte sorte? Jeg tror ikke jeg har hatt en kort sort kjole i skapet på… Åresvis! Nå har jeg sørget for det, og du kan klikke hjem den samme HEEEER. Og hallo… Hvor fet er ikke denne samme med skoene over?

Jeg ElSKER denne hoodien, og du finner den HER

Du får skjorta på 70 % om du slenger på koden min MARTINE10. Du finner den HER

Og jeg har tretten andre godsaker i handlekurven, haha! Om du vil sjekke ut salget hos NELLY kan du gjøre det HER, og husk at koden MARTINE10 gir deg 10 % ekstra de allerede røde prisene.❤️

Klem i fleng, 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *