En dårlig nyhet

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Status akkurat nå er at jeg ligger henslengt på sofaen, med ullgenser, pysjbukse og en dott på hodet. Ja, og med macen i fanget. Jeg ramlet nettopp inn døra her hjemme, med handleposer i begge hendene, samtidig som jeg hev etter pusten.

Jeg ba jo en bønn før helgen om at formen skulle bli bedre, men den har blitt alt annet enn bedre. Hodet dunker, halsen svir, pusten er grisetung og jeg holdt mannen i mitt liv våken i natt på grunn av hostinga mi. SORRY! 

En ting er hvert fall sikkert: Det er forskjell på å være forkjøla og forkjøla. Ikke for å tråkke på følelsene til de som snufser litt om dagen, men jeg skal gi’ræ forkjøla jeg. Nei da, jeg håper bare at det går over fort som fy, for dette gidder jeg ikke!

I kveld står det pitapizza, ‘Advokaten’ og sofadate med C på planen. Vi har ikke helt bestemt oss for hva vi syntes om den serien enda, men den er ålreit. Eller, den er vel bra, den har bare ikke fenget meg helt enda.

C reiser bort i morgen og blir borte til fredag, og tro meg at jeg fikk høre hvor glad han er for det da alarmen hans ringte 05.45 i dag morges, etter hostekonstert med meg i natt. Heldigvis så trakk han det tilbake når han var ferdig med å være trøtt i trynet.

Det er alltid litt kjedelig når han reiser bort, og spesielt når jeg vet at han skal være borte store deler av neste uke også, men jeg trøster meg med at det ikke blir noe bedre i løpet av sesongen heller, haha!😂

Det har vært full fart i dag (også), men jeg har fått klemt inn en time hos kiropraktoren min. Vi har blitt godt kjent de to siste årene, og jeg har vært der av og på med nakken og skuldrene mine.

Den siste måneden har jeg krangla skikkelig med korsryggen min, og i dag fikk jeg klar beskjed om at jeg hadde vært slaktet for lengst om jeg var hest. Takk skal du ha! Jeg har fått henvising til MR, for han mistenker at jeg muligens har en prolaps eller noe annet krøll, og jeg ber nok en gang til høyere makter om at det ikke stemmer.

Jeg har derfor fått steng beskjed om at det kun er tur i skogen som gjelder de neste ukene, og jeg er svært misfornøyd. Ikke fordi det er grusomt å gå tur i skogen, men fordi jeg har vært i SÅ god form i det siste og fordi jeg har vært skikkelig på gli. TYPISK! 

Jaja. C har trent tre ganger i dag, så jeg later som at han trener for meg også, samtidig som jeg lurer på hva den mannen er laget av. Han er hvert fall skikkelig fin der han står på kjøkkenet og lager middag, mens jeg ligger her og syntes synd på meg sjæl.

Nå skal jeg logge av for idag, så snakkes vi i morgen!

STOOOR KLEM fra meg💖

Og du? Takk for at du følger meg.

2 kommentarer

2 thoughts on “En dårlig nyhet

  1. Uff, håper du blir bedre straks! Du virker som en herlig person. <3 Og så leit å høre om ryggen din, kan kjenne meg igjen da jeg nettopp fikk påvist prolaps. Krysser fingre og tær for at du blir bra igjen veldig snart!! Masse god bedring! Klem 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *