20 % rabatt hos BIKBOK

Categories I klesskapet mitt 👗

HEI PÅ DEG 💛

Hvor fint passer det ikke at BIK BOK har servert oss en deilig rabattkode nå når sommeren sniker seg innpå? For meg som plutselig har blitt besatt av farger, så passer det helt utmerket. Plutselig føles det nemlig helt naturlig ut å sprade rundt i et gult antrekk fra topp til tå, jeg har kjøpt knall rosa håndklær til badet og vurderer et lilla sengetøy til soverommet. Enten har jeg blitt voksen eller så er det rett og slett at jeg synes verden har vært grå lenge nok nå, hehe.

– Rabattkoden martineh20 gir 20 % rabatt hos BIKBOK –

Den er gyldig frem til 6.6 og gjelder på alle ordinære varer online. 

Jeg har hvert fall benyttet meg av muligheten til å oppgradere garderoben med noen nye godbiter og sist jeg fikk dele en rabattkode med dere så bestilte jeg meg jo noen bikinier som jeg leeeengter etter å bruke. De var (er) altså så jækla fine. Så om du er på utkikk etter noen rålekre bikiner, så synes jeg du skal benytte muligheten nå…

Dette er de eneste bildene jeg har av de jeg bestilte sist, altså halvdårlige screenshots fra videoer på insta, men SE så fine!

Her er det jeg har klikket hjem denne gangen…

Dette settet er så jækla kult på! Jeg DIGGER det. Jeg gikk opp en størrelse i det, og nei altså… Det sitter så behagelig, kult og fint. Jeg kunne nesten brukt det i bryllup, og jeg kan bruke det på en helt vanlig fargerik hverdag, hehe. Du finner blazeren HER og shortsen HER.

Jeg føler meg som en dronning i dette undertøyet fra BIKBOK. Jeg har det i flere farger, og jeg føler meg like fin hver gang jeg tar det på. Du finner det rosa HER!

Akkurat nå, så tror jeg faktisk at gul er favorittfargen min, haha 💛 Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte shortsen (tror jeg må det), men jeg er strålende fornøyd med at jeg gikk for blazeren som sitter akkurat som er overzied blazer skal… Du finner den HER.

I stedet for shortsen gikk jeg nemlig for denne buksa (Jeg måtte gå opp to størrelser). Blazeren og buksa er RÅ kule sammen, og jeg gleder meg også til å bruke de hver for seg. Buksa finner du HER!

Jeg trenger vel ikke å si noe mer her… Se så fint det sitter! Du finner det gule undertøyet HER.

Sett var visst greia mi når jeg bestilte😂 Kanskje ikke så rart eller? Haha! Jeg er lenger i bena enn modellen på bildet, så buksa er ikke så baggy nederst på bena på meg (jeg er 180). Mamma har allerede prøvd det og meldt at hun skal arve det om jeg går lei, for hun digga det hun også! Du finner jakka HER og buksa HER.

Jeg kan ikke huske sist jeg følte meg SÅ fin i badetøy som når jeg prøvde denne! Jeg har lange bein, men med denne fikk jeg ekstra lange bein. Den er altså så fin at jeg nesten vil sove i den… Og nå er den på ULTRASALG! Jeg gikk for XL, men skal gi bort den til en som passer den litt bedre enn meg. Jeg har nemlig bestilt en størrelse mindre, for den er god i størrelsen. Du finner den HER

Å, som jeg gleder meg til sommer og å, så deilig det er å ville og kunne freshe seg opp litt igjen. Det er jaggu på tide å hilse på noe annet enn joggebuksa og pudre nesa for noen andre enn speilet igjen. 

Husk at koden martineh20 gir 20 % rabatt på hele kjøpet ditt hos BIKBOK. Den gjelder ALT online og ikke nedsatte varer 💚

Takk for at du er du, klem fra meg!

2 kommentarer

2 thoughts on “20 % rabatt hos BIKBOK

  1. Hallooo hvor er den nydelig svarte og blomstrete bikinien på ditt siste ig post fra? Såå fin!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *