Dette har jeg ikke fortalt dere før!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

– Blusen min finner du HER

GOD LØRDAG🌸

Hvilken idiot lager egentlig et innlegg om seg sjæl der man forteller rare, kleine eller teite ting om seg selv – Frivillig?

Jo, det er meg det. Vær så god, her har du helt uviktig informasjon om meg som du antakeligvis eller skal jeg forhåpentligvis aldri kommer til å behøve igjen, om ikke du har tenkt til å servere meg taco eller invitere meg på kaffe – For eksempel💁‍♀️

✗ Jeg. Spiser. Ketchup. På. Taco.

✗ Da jeg var yngre brukte jeg to BH-er for at jeg ville at det skulle se ut som at jeg hadde store pupper. Vi snakker barneskolen altså, og kroppen min hadde jo ikke begynt å tenke på pupper en gang 😂

✗ Jeg biter negler, og æsj, det er så ekkelt. Jeg tenker ikke en gang over det! Om jeg sitter og konsentrerer meg, så sitter jeg plutselig og biter på neglene mine. Ja, samtidig som jeg klager over at de er så svake og knekker altfor fort…

✗ Jeg klarer aldri å legge meg i sengen for å sove meg skitne føtter. Eller, de behøver ikke en gang å være skitne, det holder i massevis at jeg føler det!

✗ Jeg elsker, elsker, elsker Maarud Paprika Potetgull. Jeg spiser det faktisk på julaften til middagen. Jepp, ikke spør. 

✗ Jeg tisser (til alle rundt meg sin store frustrasjon) nærmest konstant. Jeg er en sånn som tisser i tilfelle jeg skulle komme til og kanskje måtte tisse.

✗ Ja, og apropos. Jeg går ikke et sted uten å ha med meg en vannflaske og jeg drikker MASSE vann i løpet av en dag. Jeg har til og med, med meg vannflaske om jeg bare skal en kjapp tur på butikken – Bare sånn i tilfelle.

✗ Jeg får hetta om det ikke er rent og pent hjemme. Senga må være redd opp før jeg legger meg, putene i sofaen må stå som de skal før jeg setter meg ned for å se på TV og kjøkkenbenken må være tørket av etter at jeg har brukt den. Jeg lurer fælt på hvordan det kommer til å bli den dagen jeg får barn, haha!

✗ Jeg må ALLTID ta av meg all sminka før jeg legger meg og vaska ansiktet. Jeg har aldri lagt meg uten å gjøre det…

✗ Jeg drikker ikke kaffe. Har jeg sagt det før? Jeg er alltid hun som kommer inn i møter og som humrer og ler om at jeg ikke har blitt så voksen enda.

✗ Jeg hadde så lyst på mensen da jeg gikk på barneskolen, fordi de eldre jentene jeg red og danset sammen med hadde det. Jeg hadde lyst på det helt til det faktisk ble et faktum…

Sånn – Nå veit du det. HAHA! Takk for at du leser og for at du følger meg, det setter jeg stor pris på. Spesielt etter å ha delt fra “dette er ikke så viktig at folk veit-boksen”😂❤️

7 kommentarer

7 thoughts on “Dette har jeg ikke fortalt dere før!

  1. Jeg også biter neglene mine når jeg er konsentrert og det er så irriterende! Jeg har prøvet a stoppe med det men jeg har ikke klart det. Neglelakk er min eneste redning🤷🏼‍♀️💅🏻

  2. Her var det mye morsomt 🙂 Jeg kjenner igjen det med tissinga. Ler av og til av det…Når jeg er på mitt verste, og går inn for å prøve LITT til fordi vi skal ut, eller jeg nettopp har vært, rister på hodet og føler meg som en hund. De går jo og tisser sånn litt og litt… Driver jeg og markerer revir liksom 😀 Sminke, enig! Må av 🙂

  3. POTETGULL TIL JULEMAT FOR THE WIN. Alle synes det er så rart. Jeg er oppvokst med at vi har en bolle potetgull på bordet sammen med mat vi spiser brun saus eller fløtesaus til, så bruker vi potetgullet til å skrape opp sauserestene fra tallerkenen. Og det er sååååå godt!!! Alle synes det er rart helt til de prøver det 😉 (vi bruker riktignok vanlig salt potetgull, men potetgull til middag er potetgull til middag!)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *