I klesskapet mitt

Categories I klesskapet mitt 👗

-Favorittskjørtet mitt finner du HER 

Jeg har laget en ny kategori her på bloggen jeg!

Dette innlegget er det første i kategorien ‘I klesskapet mitt’ og det er faktisk en av dere som er hjernen bak.

Jeg forsøker jo støtt og stadig å dele hva jeg har på meg, litt inspirasjon eller om jeg har et plagg i klesskapet som andre burde vite om på Instastory, men det er jo selvfølgelig ikke sånn at man alltid kan kjøpe det man har lyst på der og da!

Derfor tenkte jeg at jeg heller kan bli litt flinkere til å samle det i innlegg (som ikke forsvinner) sånn at de som vil heller kan klikke seg inn her og kanskje bli litt inspirert eller handle når lommeboka tilsier det, om man vil.

Dette er jo langt i fra et moteblogg, men det er jo allikevel kult å kunne inspirere hverandre eller få øye på noe man ikke har gjort før! Jeg kan ikke love noen fast oppdatering i denne kategorien heller, for jeg shopper jo ikke over en lav sko, men noen innlegg blir ting jeg ønsker meg og andre blir sånn som nå, når jeg faktisk har nettshoppet litt.

Så, here we go!

Dette venter jeg på i posten! Det koster 299,- og jeg er ganske sikker på at vi kommer til å bli gode venner. Det passer jo omtrent året rundt og til omtrent alt! Både på fest, men også på jobb med en digg strikketgenser til. Dette finner du HER. 

Jeg elsker denne fargen! Hvor kul er ikke denne sammen med en jeans eller skinnskjørtet over? Velkommen inn i klesskapet, sier bare jeg. Du finner den HER.

Uten å overdrive: Jeg har prøvd tolv forskjellige sånne i løpet av sommeren. Den dyreste kostet 4000,- og jeg holdt på å svime av. Jeg ble derfor superhappy når jeg kom over denne til 399,-! Det eneste jeg er litt lei meg for er at jeg ikke oppdaget denne i mai. Du finner den HER.

Ti poeng for at det er strikk på anklene! Hvor kul er ikke denne med noen kule sneakers til, en hoodie eller en bluse og en dott på hodet? Vi ses på fredag, sier bare jeg. Du finner den HER.

Denne har jeg også bestilt! Du finner den HER.

Spør hvis du lurer på noe, så svarer jeg så godt jeg kan!

Klem fra meg💛

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *