Tips til hva du kan gjøre i påsken…

Categories Blogg

– Look a like-antrekk: Genser HER, bukse HER, hårbøyle HER – 

🐣 Hva med å ta en skikkelig opprydning i klesskapet? Få et system, finn ut hva du kan selge eller gi bort og kanskje du er som meg og får deg en liten overraskelse og tenker ‘oi, denne er jo egentlig veldig fin’? Kanskje det er en bukse som ikke passer lenger, eller kanskje du har en genser en venninne har mer bruk for enn deg? Uansett, det er DIGG med en opprydding i klesskapet.

🐣 Se ‘Den som dreper’ på Viaplay. Altså, den er så bra, grusom og forferdelig på en gang. Er du som meg og elsker nordisk krim er den hvert fall midt i blinken.

🐣 Spill, spill! Tørk støv av gamle brettspill eller dra frem kortstokken du egentlig hadde glemt at du hadde. I familien min skaper det alltid et enormt engasjement, latter og ja, litt krangling – Men det hører med, hehe.

🐣 SPIS IS! Enten i solveggen eller foran påskekrimmen.

🐣 Gå tur i skogen! Her jeg synger den snøen på det siste verset. Det er derfor lite skimuligheter, men det betyr jo ikke at man ikke kan legge ut på tur for det, vel! Jeg elsker å gå tur i skogen, enten om det er alene for å trimme litt eller med noen jeg er glad i for å grille pølser og spise kvikklunsj.

🐣 Vask sminkepungen og rydd i skapene på badet. Det er hvert fall noe jeg burde gjøre!

🐣 Ja, og mitt beste tips som jeg nevnte i forrige innlegg: Logg av Instagram og logg på livet. Det du gjør er mer enn bra nok og du behøver ikke å sammenlikne det du gjør med hva alle andre gjør!

Vi snakkes om ikke så altfor lenge 💛

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *