Det føles ut som at…

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei og god 1.desember ❤️

Det føles ut som at året bare har flydd avgårde, og det er første gang jeg egentlig føler meg ganske rolig i forhold til det. Kanskje fordi innimellom tøffe tak, en heftig reise og mye opp og ned, så har det vært skikkelig fint. Mange oppturer, mange fine øyeblikk, opplevelser og muligheter. Det er liksom greit at dette året snart er omme, og jeg tror for første gang at jeg er klar for at det skal komme et nytt år. Kanskje det er de blanke arkene jeg er klar for, jeg vet ikke. 

Jeg har vært slått ut siden i helgen, av en real runde med spysyken. Nå er jeg bare redusert etter å ha vært dårlig, og sprekkeferdig på å ta fatt på gjøremål og livet igjen. Jeg som akkurat hadde kommet inn i den gode treningsrutinen min igjen! Det er så typisk, haha. C har holdt seg frisk som en fisk, og det var en som påpekte at man må holde seg unna folk i 48 timer etter endt sykdom, og tro meg… I know. Jeg bor med en toppidrettsutøver som ikke har noen planer om å bli syk, og han har aldri vært gladere for to etasjer, to soverom og to bad. Han har til og med brukt opp den ene håndkremen min, fordi han har blitt så tørr etter å ha vasket seg på hendene. I går var derfor første dag siden fredag at jeg fikk en klem igjen. Haha!

Da jeg satt alene i South Carolina, realiserte jeg noe jeg hadde hatt skikkelig lyst til. Nemlig å lage en julekalender. Lavterskel og tilgjengelig. Det eneste jeg hadde for å skape var macen og mobilen min, så jeg dukket inn i et univers jeg er alt annet enn kyndig i. Men det ble noe, en digital app. En julekalender. Ikke superfancy, men la oss være ærlige, det er jeg jo ikke heller – Men den ble så varm og givende jeg ville. Det som varmer mest, er at vi allerede i dag får overført 10.000,- til Kirkens Bymisjon. For det var hovedmålet. Å varme hjertene deres, og de som gruer seg til jul. Jeg har gjort mye selv, med god hjelp fra Benedicte, som jeg jobber sammen med. Det har godt en kule varmt, og vi har gjort vårt beste – Kun i håp om å bidra. Og at så mange av dere har hatt lyst til å kjøpe den, bruke den og bidra, ja, det varmer hjertet mitt. Du kan fortsatt joine HER om du vil. 

Nå skal jeg hoppe inn i et møte, men jeg ville bare stikke innom å si hei. Og takk. Takk for at dere følger meg på oppturer, nedturer og når livet er midt i mellom. For at dere heier på oppfunnen mine, bidrar og sprer så masse kjærlighet. Jeg skal innrømme at jeg føler at jeg ikke helt har strukket til med å gi den tilbake i det siste, men jeg håper at livet og energien blir skikkelig ålreit fremover. 

Det er forresten en rykende fersk og deilig podkastepisode ute av Sykt Ærlig med Martine, og jeg har med meg en enda deiligere og kulere medprogramleder denne måneden… Du finner episoden overalt hvor du finner gratis podkast! 

Stor klem fra en glad og takknemlig Martine,

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *