Det er vel ingen hemmelighet

Categories Outfit

Reklame | Inneholder annonselenker

Det er mandag, det er under én uke igjen til desember og det er under én måned igjen til julaften! Jeg sier antakeligvis dette hvert eneste år, men gurimalla så fort dette året har gått. Jeg skrev først godt, og det var først når jeg leste over at jeg så det, haha! Året har jo tross alt vært ganske godt, men det har også gått nesten litt for fort.

Jeg husker knapt hva som skjedde i mars og jeg skjønner egentlig ikke hvordan alt som har skjedd i år har fått plass, om du skjønner? Noen av tingene jeg tenker på, virker det som at det er flere år siden skjedde.

Nå tenkte jeg egentlig ikke å stikke innom for å skravle om året som har gått, men jeg tenkte å stikke innom for å tipse om det diggeste jeg har i klesskapet. Søndagsoutfiten, som noen kaller det.

Eller mandags, onsdag og lørdagsoutfiten, som jeg kaller det. Det er vel ingen hemmelighet at jeg sverger til digge OG kule joggiser, ei heller at det er det beste jeg veit å gå i. Så, nå er det på tide å tipse om noen av favorittene.

Merk deg at det bare er noen, for jeg har mange favoritter på lur…

Genser HER – Bukse HER – Sko HER

T-shirt HER – Bukse HER 

Jakke HER – Bukse HER

Genser HER – Bukse HER

Klikk på bildene!

NA-KD Basic//Tommy Jeans//NA-KD Basic//Donnaromina x NA-KD

Favorittsettet mitt fra Cubus som jeg har bodd i hele helgen er utsolgt, men jeg lover å skrike ut så fort det kommer på lager igjen.

Nå skal jeg skravle litt med C. Vi så hverandre knapt i helgen, livet står litt på hodet akkurat nå og i kveld skal vi ta fatt på den nye sesongen av Gåsmamman, kanskje den beste serien jeg noen gang har sett.

Jeg skal oppdatere dere på hva som skjer i morgen. Jeg håper du får en fin mandagskveld, klem fra meg 💘

2 kommentarer

2 thoughts on “Det er vel ingen hemmelighet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *