Reklame | Maja.no

Når du kommer på at du bare kan klikke deg inn på maja.no for å fornye p-pille resepten din, når du ikke kjenner igjen deg selv etter å ha begynt på ny prevensjon, når huden krangler eller du endelig har blitt kvitt soppinfeksjonen…

Fordi Maja har hjulpet deg 💜

Ah, jeg er så takknemlig for Maja! Det er som en venninne, som alltid er der og som alltid har gode råd, og svar å komme med. For er det noe jeg ofte har følt og føler meg alene om og fortvilet for, så er det kroppen min og helsa mi. Om kvinnehelse. Jeg har savnet både svar, kunnskap og hjelp, om mellomblødningene fra prevensjonen min har kødda med meg i ukesvis, om den forbanna fiskelukta ikke har gitt slipp eller om det klør og svir, uten at jeg har forstår hvorfor. Hvorfor lukter det sånn, hvorfor har jeg det sånn, er dette normalt, hva fungerer for meg, hva fungerer ikke for meg. 

Maja.no tilbyr rask, trygg og digital helsehjelp for kvinner. Om du for eksempel mistenker at du har urinveisinfeksjon, så fyller du ut et skjema (HER), så får du svar innen fem minutter, innen for Maja sine åpningstider. Og da får du både hjelp, råd og resept – Om du behøver det. Det er temmelig chiller’n å få svar innen fem minutter, for å si det sånn. Eller om du er usikker på om du har en kjønnssykdom. Da kan du bestille en test, som blir levert hjem på døra samme dag. Eller om du for eksempel trenger hjelp med prevensjon, hud, bakteriell vaginose eller sopp. Maja stiller opp!

Og vet du hva? Det har de også gjort i podkasten min, Sykt Ærlig Med Martine. Denne måneden kommer det nemlig en ekslusiv og sykt interessant episode! Andrea, en av Maja sine dyktige leger en nemlig gjest (iiiik!!). Jeg har stilt haugevis av spørsmål fra dere, som Andrea svarer på. Om alt fra sex, kjønnssykdommer, kroppen vår og noen av de spørsmålene jeg tror mange av oss lurer på, men som vi aldri stiller… 

For å si’re sånn: GLED DEG! 

Men ja, da veit du det da. At neste gang det klør, lukter eller det er noe som skurrer – Så kan du klikke deg rett inn på www.maja.no, og få hjelp! Du trenger bare å gjøre dette…

Også skjer dette:

Og dette:

Takk Maja for at dere finnes og for at jeg får lov til å samarbeide med dere, så ingen av de rå damene i gjengen min på sosiale medier behøver å lure, vente eller å føle seg aleine.💜

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *