Det er flaut å vise dere dette…

Categories Interiør 🏡

… Men, det er på tide at noen gjør det.

ADVARSEL: Hvis du er en av de som alltid har sofaputene stående pent i sofaen, alltid har en oppredd seng og aldri har sko stående i gangen tror jeg du har kommet feil. MEN! Om du bor i et hus eller i en leilighet der det ser ut som det bor noen, da har du kommet rett.

Jeg liker interiør. Jeg liker å ha det fint og jeg blir alltid litt sjalu når jeg er på besøk hos noen som har det sånn som jeg gjerne vil ha det.

Jeg leser en del interiørblader, blogger og jeg følger en hel del interiørkontoer på Instagram. Det jeg derimot lurer på er hvordan folk klarer å ha det så fint og så ryddig – HELE TIDEN. Sover ikke folk i sengene sine? Går de ikke på do? Søler ikke de tannkrem på speilet? Bruker de ikke klærne i skapene sine?

Siden det alltid er rent, fint og pent? Vel.

Jeg hadde egentlig planlagt å vise frem leiligheten min i går, men hvis jeg skal være helt ærlig så gadd jeg ikke å late som den er noe den ikke er akkurat nå.

Så her har dere bilder av hvordan leiligheten min ser ut på en helt vanlig dag. Den er egentlig ikke så veldig bildevennlig… Men, jeg liker å tro at den er ganske normal:

Denne senga er helt magisk, men den ser ut som dette 83 % av tiden. Jeg skjønner ikke hvordan folk har tid (og ork) til å re opp senga si hver morgen? Jeg skulle gjerne gjort det, men det går bare ikke. Det er rett og slett umulig. Jeg rer den gjerne opp i løpet av dagen, min ikke før fuglene har stått opp. Jeg har til og med hørt at det er bra at senga ikke blir redd opp hver morgen fordi den burde luftes… 

Jeg gjorde en avtale med kjæresten min om at denne stolen ikke skulle være et sted å legge ting på da vi flyttet inn her, men av en eller annen merkelig grunn så bare skjer det. Ooops. 

Jeg vet nesten ikke om jeg tør å vise dere det ene kjøkkenskapet mitt en gang…



Null 
system og totalt kaos. Akkurat sånn man leser at man ikke burde ha det. Jeg skulle egentlig ryddet i kjøkkenskapene mine for et par uker siden, men da ropte plutselig Netflix og mitt sosiale liv. Flaks!

Det er rart hvordan putene i sofaen nesten aldri står som de skal og at sofaen blir et samlingssted for absolutt alt. Til info: Jeg er ikke et menneske som sitter pent i sofaen.

Det bare skjer. Vipps, så er det kaos.

Og en annen ting. Sånn her går jeg kledd hjemme. Noe annet skjer ikke.

Ja takk til ekte interiørreportasjer sier bare jeg. Sånn for oss vanlige folk 😅

4 kommentarer

4 thoughts on “Det er flaut å vise dere dette…

  1. Kjempebra og ekte innlegg! Det slikt jeg har det hjemme hos meg selv, og deilig å se andre også har det. Vi må ikke gjemme oss bak den «perfekte» fasaden. Vis det som er normalt.

    Det er en befrielse å lese bloggen din. Kjenner meg så godt igjen hva du skriver. Digger sånne som deg ♥️

  2. Martine da… Dette er igjen et innlegg som er helt likt innlegg som du har postet tidligere 😢 kanskje ikke copy-paste, men innholdet er hvertfall svært lite forandret. Ikke kritikk, bare en vennlig påminnelse om et ønske om mer genuine innlegg som ikke er forhåndsplanlagt. #likerdeg ♥️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *