Jeg elsker, elsker, elsker

Categories Inspirasjon, Outfit

Det er jaggu bra at jeg ikke shopper like mye som jeg skroller, si. Heldigvis så er det alltid lov til å la seg inspirere, finne favoritter og sikle. Det siste der har jeg nesten blitt litt for god på, haha! Det er kanskje ikke til å legge skjul på at jeg elsker, elsker, elsker matchende sett – Og spesielt om høsten og vinteren. Eller ja, egentlig alltid.

Jeg tenkte derfor at jeg skulle dele noen av de jeg har funnet i det siste, sånn i tilfelle ikke du har funnet høstens favorittsett enda✨

Trykk på bildene for å komme til din(e) favisser. Jeg har MANGE, haha!

Og du? Om du motformodning skulle komme over et sett du tenker at “dette skulle Martine sett”, vær så snill:

MY*

Nå skal jeg løpe på do, for jeg holder på å tisse i buksa – Om du lurte. HAHA!

Vi snakkes💘

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *