Gratulerer med dagen til meg.

Om jeg har bursdag? Neida. Om jeg fått med en ny jobb? Neida. Om jeg skal gifte meg? Neida.

Om jeg har hatt en jobbsamtale over FaceTime-samtale på kjøkkenet, samtidig som vibratoren min lader på kjøkkenbenken, i bildet som personen har sett på i over et kvarter? JADA!

10 poeng til meg. Eller hundre, jeg veit ikke.

Hvordan jeg ikke kunne se det? Det er et fryktelig godt spørsmål. Den lå jo bare nede i høyre hjørne, og skjermen min var jo så liten oppe i høyre hjørne. Så nei, det var først da jeg la på at jeg så det:

Meg og vibratoren min som ligger her og lader.

“Hei, hei! Hyggelig å hilse på deg”.

Og jeg som trodde at jeg var en kløpper i hjemmekontor! Tydligvis ikke. Jeg er hun som tar med meg vibratoren min på online-møter, jeg. KULT…

… Ellers god onsdag da dere🙃 La oss alle håpe at han ikke fikk det med seg.

2 kommentarer

2 thoughts on “Det er ikke mulig…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *