Vårnyheter fra XLNT

Categories Outfit

Reklame | XLNT

Tror du ikke jeg var innom KappAhl og forvillet meg inn i XLNT avdelingen før jeg reiste tilbake til LA? Litt vårnyheter skulle med og der bugner det av nyheter – Til alle aldre, størrelser og fasonger 💙 Det er det som er så fint med XLNT, er at de har liksom alt… Til alle kvinner, samme hvem man er. Deilige basic, fine jakker, flotte farger og kule jeans. I LOVE IT! 

Her er noe av det jeg tok med meg hjem…

Jakke HER

Genser HER

Jeans HER

Oversized skjorte HER

Fun fact? Modellen på disse bildene deltok i Top Model Scandinavia sammen med meg, og det er SÅ gøy å se hun pryde nettsiden hos KappAhl!

Det bugner som sagt av nyheter nå, og om du vil ta en titt så kan du klikke deg rett inn til XLNT her for både nyheter, bestselgere og salg HER. Jeg anbefaler å sjekke ut både badetøy og jeans, som er noe av det jeg ofte syntes er kranglete å finne – Og som XLNT serverer på et sølvfat. Hurra for det! 

Gleder meg til å høre hva du finner 💙 Klem fra meg, 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *