Denne uka skal jeg…

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

God morgen og god mandag ☕

Jeg lyver om jeg ikke sier at jeg er ganske trøtt i trynet og en dose morgengretten, men det går seg heldigvis til om en time eller to.

Jeg har jo enda ikke lært meg å drikke kaffe og jeg har ingen store planer om å lære meg det heller, men jeg må innrømme at det ser fristende ut når jeg ser folk tusle avgårde med kaffekoppen i hånda.

Dagen i dag er fullbooket med egentlig det meste, og jeg tenkte rett og slett at jeg skulle kickstarte uka med å dele ukas skjema. Selv om uken er hektisk så har jeg bestemt meg for å være like flink til å få på meg joggeskoa og komme meg over dørstokkmila denne uken, som jeg var forrige uke. Om det så innebærer en liten tur i subbetempo (som det sikkert blir i kveld), så er det greit – For jeg har hvert fall kommet meg ut 💪🏼 Heng deg gjerne på!

 

Mandag:

✗ 08:00: NRK MP3

10.00: Møte med en samarbeidspartner

✗ 12.00: Podkastinnspilling

14.00: Lansering av fagutvalget for influensermarkedsføring

✗ 16.00: Regnskap

✗ 18.00: Gå tur

 

Tirsdag:

09.00-11.00:Trene

11:00-13:00: Hjemmekontor

✗ 14:00: Podkastinnspilling

✗ C mot Lillehammer

✗ 16:00-21.00: Hjemmekontor

 

Onsdag:

✗ 10.00: Frokost med Cubus

✗ 1300: Lunsj med en samarbeidspartner

✗ Publisere et samarbeid

✗ 15.00-17.00: Produsere innhold

✗ Fotballkamp

 

Torsdag:

✗ 06.00: Ny podkastepisode

✗ 09.00-11.00: Trene

✗ Levere et utkast

✗ 11.00-16.00: Jobbe med et hemmelig prosjekt

✗ C kamp mot Storhamar

✗ 19.00-20.30: Fotballtrening

 

Fredag:

✗ 09-10: Telefonmøte

✗ 10-12: Trene + produsere innhold

✗ 12.00-17.00: Hjemmekontor

✗ Latter med C ♡

Helgen tar vi som det kommer, men jeg håper vi rekker en tur til mamma og pappa, å sove litt og slå i hjel noen timer i sofaen. C har tre kamper denne uka og jeg har to, så vi ses når vi skal på Latter på fredag, haha!

Skru gjerne på NRK MP3 08.00, så høres vi der❣️

KICK ASS og kjør hardt.

2 kommentarer

2 thoughts on “Denne uka skal jeg…

  1. Kjære Martine takk for dine fine ord og forsvar om aldring og sykehjem. Vi er en ung kropp som har blitt eldre.
    Har selv jobbet innen eldreomsorg i 30 år. Det å jobbe på sykehjem er liksom ikke noe du skryter av ved en sammenkomst. Folk bryr seg ikke heller. Alle er unge til de må ha hjelp til å tørke seg bak. Ingen vil bli gamle, men alle vil leve lengst mulig. Alt godt til deg. Hilsen Lise 73 år.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *