… Denne må du teste

Categories Inspirasjon, TIPS!

Heia, jeg håper livet smiler! Om ikke så sender jeg en klem og minner om at det blir bedre. Selv om det kanskje ikke virker sånn akkurat nå🖤

Jeg tenkte jeg skulle dele en av mine favorittoppskrifter med dere. Etter å ha vært gressenke av og på i tre måneder nå, har det blitt mye enkle løsninger på kjøkkenet. Ja, og det har gått mye i rester.

Salaten på bilder over funker like godt til middag som i matpakken dagen der på. Jeg har fått dilla!

– Du trenger – 

Epler

Salat

Mais

Kylling (filet eller salatkylling)

Krutonger

 Fetaost 

Kokte egg

Tilsett tomat, agurk osv. etter eget ønske!

•  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •

Vask, kutt opp og bland sammen! Jeg har alltid kokte egg oppi ettersom det metter litt ekstra og jeg har av og til pasta oppi. Det kommer litt an på hva jeg skal og hva jeg har. Eplene setter en skikkelig frisk smak, krutongene gjør det krønsji og digg, og fetaosten er prikken over i-en.

Ja, det så forresten sånn ut (👇🏼) bak kamera, hahaha! Sånn skjer.

Kos deg!🥑

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *