Jeg kan nesten ikke tro det

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei gjengen! Wow. For en dag jeg har hatt. Jeg dumpet nettopp ned i sofaen her hjemme og er både overveldet – Og skikkelig glad.

I dag har jeg hatt æren av å være ‘host’ eller vert for NIKE på to arrangementer, og det har vært skikkelig stas. Hvor kult er det ikke at jeg får lov til å jobbe med et så stort merke og med så dyktige folk? Klyp meg i armen. 

Så fort jeg var ferdig med dagens oppdrag som var to eventer, intervju av landslagsdamene som snart skal avgårde til fotball-VM og en heidundranes treningsøkt med NIKE og en skikkelig sporty gjeng, sto C utenfor for å hente meg. For en glede! Endelig er han hjemme igjen.

Han sitter ved siden av meg og spiser nå, leiligheten som i går var nyvasket og fresh er nå rbombardert med kofferter, skittentøy og det som hører med, men det gjør ingenting. Nå er jeg så glad for at han er hjemme hos meg igjen at jeg nesten klarte å la være og bli sur når jeg nettopp kom ut av dusjen og at håndkleet mitt var klissvått.

NÅR SKAL DU LÆRE AT VI HAR HVERT VÅRT HÅNDKLE? 

Han kom brennkvikt med et nytt og jeg ble tørr. Nydelig å ha noen og rope på igjen her hjemme, si. Haha!

Nei, nå skal jeg logge av, gi han ved siden av meg enda en klem og skravle høl i hodet på han.

Jeg håper dere har hatt en skikkelig fin onsdag💛

Klem fra en Martine som smiler fra øre til øre.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *