Den ultimate joggebukseguiden

Categories Outfit

Bukse HER – Genser HER

Hei gjengen og god litt annerledes mandag 🖤

Jeg kan neppe være den eneste som subber mye rundt i joggisen om dagen. Det er liksom tiden for det nå, og jeg digger at noe av det jeg har fått mest spørsmål om i løpet av helgen er om jeg kan tipse om noen digge joggebukser, haha! Jeg vet ikke om det er et kompliment å være hun som folk spør om joggebukser, men jeg tar’n 😂 Skjønner hvorfor, hehe!

Her kommer det hvert fall noen tips til mine favoritter:

Joggisen jeg har bodd i de siste månedene finner du HER.

… Og i sort HER.

Denne lekkerbisken finner du HER.

Denne + genseren til har jeg levd i denne helgen. SÅ fint – Og digg. Du finner det HER.

Denne har jeg tipset om x-antall ganger før, men den er så digg at den fortjener å bli nevnt igjen. Du finner den HER. Om du er kortere i bena enn meg så finner du den i petite HER

Ja, og om du vil ha tips til noen digge hoodier så vil jeg anbefale DENNE og DENNE.

Jeg håper mandagen din er ålreit, til tross for omstendighetene. Og du? Selv om det er digg å ha på seg joggebuksa hjemme i disse dager, så tror jeg det er lurt å ikke gro fast helt i joggisen med ketchupflekker hjemme. Men, det kan vi snakke om litt seinere!

Klem fra meg!

10 kommentarer

10 thoughts on “Den ultimate joggebukseguiden

  1. Er alle disse i lang lengde på deg? Har lange bein og er 1.80 så sliter aalltid med det 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *