Del 1: Hjemme hos en prostituert

Categories Podkast 🎧

Dette er del 1 av 2.

I dagens episode drar jeg hjem til en prostituert kvinne som ønsker å være anonym av flere grunner. Hovedgrunnen er for å ta hensyn til familien hennes. Hun bor i Oslo, i et ålreit område, i en ganske så liten leilighet, med en balkong som hun leier. Jeg vet ikke om det er fordomsfullt å være så spent som det jeg er på dagens møte. Jeg vet ikke om nervøs er riktig ord, men jeg har tatt mine forhåndsregler.

Jeg har aldri vært i kontakt med en prostituert tidligere, og i dagens episode så skal jeg hjem til en. Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg forventer, ei heller hva jeg tror. Det bildet jeg har av kjøp og salg av sex, er det jeg har fra TV, film og nyheter. Jeg lurer på om dette er som det, eller hva jeg egentlig møter. Hvilken historie jeg møter. 

Jeg vet at hun gjør dette på eget initiativ, jeg vet at hun bedyrer at hun elsker sex og jeg kjenner identiteten og det riktige navnet hennes. Jeg vet ikke så mye mer, ja, og at hun foretrekker å bruke eskorte, i stedet for prostitusjon. 

I dagens episode får du være med opp i leiligheten, leiligheten som daglig tar i mot besøk av menn som vil kjøpe tjenester av kvinnen jeg nå skal møte. Du skal få høre samtalen vår, hennes historie og hennes tanker. Jeg vil bemerke at dette er kvinnen sin historie, og at den ikke nødvendigvis er representativ for hvordan opplevelsen er, eller hvordan dette rammer eller fungerer for andre. 

Du finner episoden der man finner podkast ved å søke etter ‘Sykt Ærlig Med Martine’ på feks iTunes, Spotify eller i podkastappen (kan lastes ned for de med Android eller andre mobiler)🖤

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *