De private snappene…

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Jeg har faktisk et liv uten for bloggen. Utrolig nok. Selvom jeg snapper, skriver, deler og publiserer innhold i hytt og gevær, så er det faktisk noen ting jeg holder litt hemmelig. Eller, hemmelig er det vel kanskje ikke. Privat er vel ordet. Vi sender vel alle snapper/meldinger til vennene våre som ikke akkurat er ment for resten av verden? Det gjør hvert fall jeg.

Men, jeg har nå tatt et dypdykk i det jeg har lagret på Snapchat den siste måneden – Og jeg tenkte jaggu at jeg skulle dele en hel del av det.

Velkommen inn i min private innboks: 

Du kjenner kanskje følelsen?

Noen bloggere er på fancynfrokoster, mens jeg spiser frokosten min i bilen. DIGG HÆ?

Ingen kommentar.

Hehehhee.

Til pappa.

Sukk.

Jepp. Sånn er det. Det vanker flere rundt hjørnet, så stay tuned.

// Marty

6 kommentarer

6 thoughts on “De private snappene…

  1. Fantastisk 😂

    Skulle likt å dele noen Snapper jeg selv har lagret på mine egne sosiale Internett kanaler, men humoren min er tørrere enn tørket knekkebrød..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *