De helt private snappene…

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Del 1: 

Jeg har nettopp bladd meg gjennom arkivet mitt på Snapchat. Det første som slo meg er er at jeg lagrer veldig mye rart, men det er antakeligvis den veldig rutinerte bloggeren i meg som gjør det helt automatisk, hehe. Jeg tenkte hvert fall at jeg skulle ta dere med inn i kamerarullen på Snapchat, og vise dere noe av det som blir sendt innad til de aller helligste:

De fire siste årene har jeg feiret bursdagen min i en hockeyhall. I fjor feiret jeg den i en hall i Sverige og i år feiret jeg den i en hall i Sarpsborg. Kaldt og fint. I og med at det er fjerde året på rad så har det vel nærmest blitt en tradisjon, og det er ikke så viktig at det blir egentlig, hehe. Men, god underholdning og fint selskap da☝🏼

Pulsklokka mi burde hatt en innstilling som heter “det er søndag og det er greit at jeg fortsatt ligger i senga”.

Ingen kommentar.

Om jeg noen gang blir lei av meg sjæl? Ja, ganske ofte. Stakkars de som ikke kan fordra meg, de må være enda mer lei. Mohahah.

Sånt skjer mamsen.

Først til mine norske venner…

Også til mine svenske, hahaha.

Ikke veldig stolt hvert fall.

Lurer fortsatt. Han sa han skulle “ta det etterpå” og det er nå fire dager siden. Lurer på om han merker om det forsvinner…🤪

Her hadde jeg det ikke så fett for å si det sånn.

SUPRISE!

Jeg gjentar: Ingen kommentar.

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *