Badetøysfavoritter

Categories Inspirasjon

Reklame | Hunkemöller

Reklame for Hunkemöller

Badetøysguide er etterspurt, og badetøysguide skal dere selvfølgelig få 💛 I år som i fjor kommer det noen deilige favoritter fra Hunkemöller. Hunkemöller har alt fra undertøy, til badetøy, til lounge og sportsklær. Og alt er… Vakkert, hot og så himla fint. Ja, og her kommer det tips til litt deilig badetøy!

Se på denne badedrakten a! Den er så søt, elegant og fiiiiiin. Den finnes fra str. 34-46, fargen er muligens min desiderte sommerfavoritt og jeg elsker den åpne ryggen. Klikk HER for en nærmere titt!

Hvor fin er ikke denne bikinien? Trusa sitter som et skudd og passformen er midt i blinken… Og veit du? Den finnes i tre andre farger også…

Som i lilla… Og den er på salg! Hunkemöller har råhotte kampanjer og rabattkoder på mange favorittprodukter! 

Denne badedrakten er også aldeles nydelig! Og hallo, den er like fin under en linbukse og til skjørt, som den er på stranda.

Tror du ikke den finnes i trekant bikini også? ALTSÅÅÅÅÅ💕

Passformen på denne bikinitrusa…💕 Den kommer fra 2XS-2XL, og jeg vil anbefale den til denne biknioverdelen… Bikinioverdelen på bildet finner du HER.

Når jeg først har deg her må jeg vise deg dette settet også! Det finnes også i sort…Det kommer selvfølgelig med matchende skjorte. Strandklær som dette er perfekt over badetøy, til late dager og de sommerdagene man ikke vet hva man skal ha på seg.

Oh helloooo there!! Denne nydelige kjolen kan jo brukes til… Alt i sommer. Fra dag til natt, over bikini og til heler. Den finnes også i grønn…

Hunkemöller har alt fra BHtruser og strømpebukser, til badetøy, lounge og sportsklær i haugevis av størrelser og fasonger. Etter forskjellige ønsker og behov. Og farger som finner hele veien hjem til hjertet mitt. Gleder meg til å høre hva som finner veien til ditt. Forresten! Badetøy holder seg best om du vasker det for hånd med flytende rengjøringsmiddel. Nyt sola, mesterverket ditt og bad i vei. Du er flottanes flott!

Stor klem fra meg, 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Badetøysfavoritter

  1. Hei Martine

    Du har vært for lenge her på blogg.no til ikkje vite hvordan reklame/spons/annonse merkes riktig.
    Det beste er jo om alle gjør det riktig 😀

    1. Hei! Selvfølgelig 🙂 Innlegget skulle godkjennes, og ble lagt inn som nytt innlegg – Og da glemte jeg å huke av i boksen. Fort gjort – Takk for at du sa ifra så jeg kunne hake av den nå! God sommer.

  2. Hei.

    Jeg ønsker kanskje å delta på et fotballag for kvinner til høsten.
    Mener å huske at du gjorde det / gjør det fortsatt ? 🙂

    Hvilke krav stilles det? Og hvilken divisjon spiller du i ? 🙂

    Er for øvrig ikke så supertrent men høres ut som en gøy ting å gjøre som hobby.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *