Alene hjemme og litt prat

Categories Blogg

Hei fra dama som sitter nydusja og utslitt i joggedressen i sofaen. Ja, og med en pølse i hånda. I dag ble det nemlig pølser til middag etter at jeg hadde stått rett opp og ned på butikken, svett, sliten og sur litt for lenge uten å komme på noe som helst å spise. Jeg vurderte først om jeg skulle spise sjokolade til middag, men fant ut at det ville være kortvarig lykke. Ja, ikke det at jeg ikke kjøpte sjokolade altså, hehe.

I dag har hele dagen gått til å spille futsal, og jøye meg – JEG ER SLITEN og jøye meg så gøy det er. Jeg digger det! Så ja, på butikken var jeg både svett og sliten. Jeg var faktisk litt sur også, og jeg må bare unnskylde med at det var fordi det var altfor mange mennesker på parkeringsplassen, kaos av biler, fullt av folk, et svært lavt blodsukker og at de var tomme for krumkaker. Du vet… Livets problemer.

Men nå sitter jeg her nydusja og spiser pølser. Deilig det. Planen i kveld er å bli i sofaen, se en julefilm (wiiii, endelig desember), spise sjokkis og prøve å ikke sove på sofaen. Jeg har nemlig hatt et lei tendens til det i det siste. Jeg vet ikke om det er været eller om det er fordi jeg rett og slett er trøtt, men jeg gjør det meste for å unngå det. Vi har vel alle prøvd å sovne før planen å ikke få sove til natta… Jepp, jeg vet hvert fall alt om det.

Jeg husker da jeg var yngre og hatet å være alene hjemme en lørdagskveld. Jeg hatet det ikke fordi jeg var redd, eller fordi jeg ikke likte å være alene. Jeg hatet det fordi jeg følte at alle andre hadde det så sykt mye kulere enn meg. Jeg er så glad for at jeg har lært meg å sette pris på en kveld alene i sofaen. Det er jo faktisk lite som er bedre.

Jeg håper at du har en fiiiiin lørdagskveld. Stor klem fra meg!

// Marty

1 kommentar

1 thought on “Alene hjemme og litt prat

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *