Reklame | Annonselenker

Hei gjengen! Jeg håper dere har det fint🍁

Det falt sånn i smak da jeg postet litt høstfavoritter i forrige uke, så jeg tenkte jeg skulle dele noen flere jeg! Litt treningstøy og noen av jakkene jeg sikler på i disse dager. Jeg er jo oversnittet svak for jakker, så det er nydelig å kunne dele det med resten av verden, haha!

Jeg behøver en ny vinterjakke og jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken. Det er jo så mange fine! Tips meg gjerne om du har en du eeeeelsker.

J A K K E
D I L L A

Fuskepels SkinnjakkeBig Sleeve OversizedBoblejakke


P Å  

T R E N I N G

JakkeGenserTightsSports BH

Jeg har både jakken, tightsen og sports BH-en selv, og jeg elsker det. Sports BH-en er en av de beste jeg noen gang har hatt! Genseren står på ønskelisten. Den har en åpning i ryggen som er dødskul.

Vi snakkes!🍁☀️

 

3 kommentarer

3 thoughts on “En av mine svakheter

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *