Sexy undertøy og innspilling

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Jeg veit ikke om sola syntes vi fortjente en dag med sol og 30 varmegrader eller hva det er, men jeg smiler og takker pent. Selv om jeg har gjort alt annet enn å nyte det som kanskje er årets siste sommerdag.

Akkurat nå sitter jeg i en sliten treningsshorts og en oversnittet sexy sports-BH. Håper og tror den veier opp for den ganske usexy  shortsen. Jeg har faktisk fått det for meg at sexy undertøy er en greie og for en som aldri tidligere har brukt så mye som matchende undertøy er det ganske nytt. Jeg ble ikke akkurat mindre motivert når det smalt fra C at det var en forandring han kunne like. Men, det kan vi prate om en annen gang. Kanskje etter at jeg har blitt så besatt at jeg poserer sexy i matchende og sexy undertøy på Instagram. Neida.

Jeg har nettopp spylt terrassen, føler meg veldig voksen og jeg sitter egentlig bare og gleder meg til C kommer hjem fra trening. Jeg har nemlig satt kveldsbad på planen, bare sånn for å få nytt sommertemperaturen hver fall litt! På denne tiden i fjor bodde jeg jo et steinkast fra havet og nå vet jeg ikke en gang hvor nærmeste strand er.

I dag har jeg trent, jobbet så jeg glemte å puste et sekund, vært på TV-innspilling og svettet av meg all sminka jeg egentlig var veldig fornøyd med. Det kan jo nevnes at jeg ikke digga de 30 varmegradene når jeg satt i bukse og bluse på gresset og kjente svetta renne nedover ryggen og ned i det aller helligste, men ‘smil pent og lat som ingenting’.

Jeg skulle egentlig ta bilder av hvor fin jeg var i dag (før jeg dro frem styggeshorten), men jeg håper dere kan tilgi meg for at jeg kastet inn håndkleet og satt meg i bilen med aircondition og kjørte hjem i stedet. Jeg kan by på bilder fra en annen deilig sommerdag i stedet😂

I morgen reiser C til Sveits for å spille Champions Hockey Leauge på torsdag og til Østerrike for å spille ny kamp på lørdag. Hverdagen er med andre ord i full gang og jeg sier bare snakkes i juni når sesongen er over. Neida. Litt spøk og litt alvor.

Nå skal jeg finne frem badedrakten som jeg egentlig hadde pakket bort for høsten. SNAKKES💛

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *