Det er HELT normalt!

Categories Tanker 💭

Jeg tenkte jeg skulle dele en samtale jeg hadde meg en 16 års gammel jente i sommer.

Fire dager senere så fikk jeg en ny melding fra jenta. Hun sendte meg et bilde av henne selv i bikini og skrev at hun hadde badet, og at jeg hadde rett. Det var nemlig skikkelig digg!

Og da hadde jeg bare en ting å si:

Ikke la oss kaste bort en haug av tid på å ikke ha det bra, på å tro at ikke vi kan eller at vi har lov.

For det er klart vi skal bade, gå i den kjolen vi vil eller gjøre det vi har lyst til. Hopp i havet, klin med den personen, dra på den reisen, grip den mulighet og rock den kjolen.

Klem fra meg💛

2 kommentarer

2 thoughts on “Det er HELT normalt!

  1. Du er mitt forbilde. Den nydeligste sjela jeg vet om. Jeg er så glad for å kjenne deg og møte deg i ny og ne. Takk for at du er du. Og så utrolig sterk i deg selv. Klemz

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *