Ti tanker på en tirsdag

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Reklame | Annonselenker

✗ Jeg elsket den første sesongen av «Heimebane». Jeg gledet meg derfor skikkelig til en ny sesong, men jeg er så skuffa! Søndagens episode tok liksom kaka. Hva skjedde liksom?!

✗ C har bursdag om én uke og jeg har ikke peiling på hva jeg skal gi han. Han ønsker seg ingenting, han trenger ingenting og jeg vurderer nesten å si at det bare får bli sånn at han ikke får noe heller – Siden han ikke kan gi meg et lite tips en gang, haha!

✗ Denne uken lanserer jeg et nytt prosjekt og jeg gleder meg sånn til å dele det med dere. Det blir så stas og jeg er veldig spent på hva dere vil syntes om det. Jeg er både spent, litt redd – Men også veldig stolt!

✗ I går kom jeg over en bedrift som skulle selge en mascara. Med en dame i bikini. Kom igjen a 😂

✗ Jeg veit at det muligens er teit å være overvettig begeistret for en bukse, men det er jeg faktisk. Jeg bestilte et par kose/chillebukser fra Cubus i forrige uke og hadde jeg hatt de da jeg gikk på videregående hadde jeg bodd i de. Hehe, kanskje like greit at jeg ikke oppdaget de før nå. De hadde en veldig fin pris, var høye i livet, hadde akkurat passe tjukt stoff og satt digg. Du finner de HER hvis du vil sjekke de ut. Hilsen joggebuksedronninga, ikke det at det kanskje er en tittel å strebe etter. 

✗ Jeg har noen faste blogger jeg titter innom nesten hver dag, og jeg blir like skuffa når bloggene ikke er oppdatert! Haha, jeg blamer ingen av bloggkollegaene mine for det, men fysøren så kjipt det er når man ønsker seg innhold, inspirasjon eller bare vil lese – Fordi det gjør meg godt. Haha!

Jakke HER – Genser HER – Bukse HER

✗ Visste du at jeg har lest inn boka mi som lydbok? Den kommer (etter hva jeg vet) på Storytel i mai, men om du vil kan du allerede laste den ned HER. Det var en skikkelig kul og lærerik opplevelse!

✗ I går kom det en jente bort til meg og ga meg VERDENS støste klem. Vi hadde visst snakket sammen her i kommentarfeltet på bloggen og hun ville bare si takk. Takk til meg, liksom. Jeg er fortsatt stolt og rørt. Det betydde skikkelig

✗ I dag var jeg oppe 05.30 og knekken sitter godt i. Hodet og kroppen min har enda ikke innstilt seg på at vi har stilt klokka, så jeg lever en time bak om dagen.

✗ Nå skal jeg ha datenight med hockeyspilleren. Etterlengtet og fint!

VI SNAKKES 💘 Takk for at du er du!

// Marty

2 kommentarer

2 thoughts on “Ti tanker på en tirsdag

  1. Åh, jeg elsket den siste episoden av Heimebane! Muligens fordi jeg digger karakteren Eivind Brattskjær, hehe 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *