1. Hva er ditt fulle navn?

Martine Halvorsen.

2. Hvor gammel er du?

21 år!

3. Hvor høy er du?

1.80 og jeg digger det!

4. Hvor bor du?

Jeg bor i Asker Kommune.

5. Hvor er du fra?

Jeg er fra Nesodden!

6. Har du søsken?

Ja, en storebror og en lillesøster!

7. Hvilken side av sengen sover du på?

Den siden jeg føler at jeg har mest plass i rommet på… Spess, ja.

8. Har du noen piercinger?

Jeg har kun hull i ørene. Et nede og en “der oppe”.

9. Hva er det siste du kjøpte?

En smoothie etter trening!

10. Hva er det siste du drakk?

VANN!

11. Hva er det siste du spiste?

Eggerøre.

12. Når trente du sist?

På formiddagen i dag og det var VELDIG hardt.

Veldig hardt. 

13. Vil du ha barn?

Ja, det vil jeg!

14. Har du noen tatoveringer?

Nei, det har jeg ikke!

15. Bor foreldrene dine sammen?

Jepp!

16. Hvilken farge har du på øynene?

Jeg har blå øyne!

17. Foretrekker du lørdager eller søndager?

Lørdager!

18. Hvilken sang hørte du på sist?

“La On A Saturday Night”

19. Hvilken farge har du på tannbørsten din?

Den er vel rosa og hvit tror jeg, haha.

20. Hva spiser du helst til dessert?

Jeg ELSKER is og det behøver ikke å være til dessert, hehehe…

21. Hva er din favorittfarge?

Ah… Jeg vet at sort ikke er en farge og alt det der, men jeg bruker desidert mest sort. Jeg tror nesten jeg må gå for mørk grønn akkurat nå faktisk!

22. Hva er din favorittsang akkurat nå?

Shallow fra “A Star Is Born”. ELSKER DEN!

23. Hva er din favorittfilm akkurat nå?

Jeg tror nesten det må bli “A Star Is Born” jeg faktisk.

24. Hvem snakket du med sist?

Pappa.

25. Hvem ringte du til sist?

Jeg ringte mamma tre ganger og fikk faen ikke svar, haha!

26. Hva står det på den siste meldingen du sendte?

Ring. Haha!

27. Hva er dine topp tre favorittserier?

Oi, vanskelig! Akkurat nå må det nesten bli Gåsmamman, The Truth About the Harry Quebert Affair og hmm… Anbefaler deg å se “You”!

28. Hvem er ditt frikort?

Charlie Hunnam. Ja, er mildt sagt svak for Zac Efron også, bare så det er sagt.

29. Hvor skal du reise neste gang?

Norrköping. Ikke veldig fancy, men jeg gleder meg skikkelig til å se Sara igjen!!!

30. Hvordan bil har du?

En Range Rover.

31. Hvem klemte du sist?

Mr. X.

32. Hvem kranglet du med sist?

Oi, hmm… Sikkert Mr. X, hahaha!

33. Liker du best frokost eller middag?

MIDDAG!

34. Drikker du aller helst vin eller øl?

Ingen av delene.

35. Vil du helst bo i New York eller Los Angeles?

Nå er jeg kun vært i New York, så det er litt vanskelig å svare på. Ja, takk begge deler kanskje?

36. Ler du av deg selv?

Ja, hele tiden.

37. Drar du helst på kino eller ser du helst en film hjemme?

En film hjemme!

38. Hva er ditt favorittplagg?

Altså… Er det innafor å svare joggebuksa, hehehe?

39. Hvilke idretter har du drevet med?

Jeg har danset, drevet med hest og spilt (spiller) fotball!

40. Ville du helst blitt popstjerne eller skuespiller?

Popstjerne, lett!

41. Foretrekker du sko, sokker eller barføtt?

Sko ute, sokker inne og barfot på stranda. Haha!

42. Liker du kaffe?

Nei, det gjør jeg ikke!

43. Hvilke språk snakker du?

Jeg snakker kun engelsk flytende i tillegg til norsk!

44. Foretrekker du havet eller bassenget? 

Havet, men bassenget er ikke feil det heller!

45. Hvilken ringetone har du på mobilen din nå?

Den standar ringelyden for Iphone tror jeg.

46. Hva er ditt drømmereisemål?

Dubai. Kødda:) Jeg har ikke noe spesielt drømmereisemål faktisk. Jeg er bare keen på å reise og oppleve mest mulig!

47. Er du mest introvert eller ekstrovert?

Introvert, til de fleste sin store overraskelse.

48. Sover du helst alene eller sammen med noen?

Det kommer HELT an på hvem!

49. Trives du i jobben din?

Ja, veldig!

50. Hvis du kunne endret fornavn, hva ville det vært?

Godt spørsmål! Jeg ville alltid hete Elisabeth da jeg var yngre, og jeg aner ikke hvorfor. Jeg er egentlig ganske fornøyd med navnet mitt jeg💁🏼

// Marty

 

 

 

 

 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “50 spørsmål og svar om meg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *