24 julefilmer å se i desember!

Categories Inspirasjon

Jeg er av typen som kun ser filmer en gang. Filmen skal være skikkelig bra for at jeg skal se den igjen og jeg skal være så ærlig å si at det ikke er så altfor ofte. Men det er noe eget med julefilmer. Julefilmer kan jeg se år etter år, og jeg går aldri lei. For meg blir liksom ikke julen det samme uten uflaksen til familien Griswold eller uten å ha sett Kevin lure tyvene i Alene Hjemme… Ah, jeg elsker julefilmer, haha!

Her er 24 filmer å se i julen: 

❄ Miraklet på Manhattan

❄ Love Actually

❄ Home Alone 1 & 2

❄ Hjelp det er juleferie!

❄ Polarekspressen

❄ The Holiday

❄ Reisen til julestjernen

❄ Die Hard

❄ Charlie og sjokoladefabrikken

❄ Surviving Christmas

❄ Mickey’s Christmas Carol

❄ Elf

❄ Barbie In The Nutcracker

❄ The Family Man

❄ Nå er det jul igjen

❄ A Christmas Carol

❄ Almost Christmas

❄ Christmas Vacation

❄ Astrid Lindgrens jul

❄ 12 Gifts Of Christmas

❄ Every Christmas Has A Story

❄ I’m not ready for Christmas

❄ Christmas in Mississippi

❄ The Night Before Christmas

Kos deg 🎅🏻

// Marty

2 kommentarer

2 thoughts on “24 julefilmer å se i desember!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *