Noen favoritter + rabattkode hos Ellos!

Categories Outfit

Reklame | Ellos

– KODEN 435410 gir 33 % rabatt på den dyreste varen på et kjøp på alle ordinære priser (gjelder alle varemerker) og 5 % ekstra på salget!

Jeg var ikke gamle jenta første gang mamma bestilte en pakke fra Ellos. Hun hadde funnet et nydelig blått sett i en avis, og klikket det hjem. Jeg var i ekstase over det blå settet, og jeg kan enda se det for meg. Lite visste jeg at jeg en dag skulle få æren av å jobbe sammen med Ellos, og at Ellos skulle bli en soleklar shoppinafavoritt. Både til hjemmet, men også til klesskapet. 

Ellos har så vanvittig mye fint, til alle og enhver, og jeg ELSKER at de har størrelser for alle – Og kvalitet. Ikke minst! 

Her kommer noen av mine favoritter fra Ellos… Og bare noen av de, hehe, for lista er lang: 

Jeg elsker dette antrekket! Du finner blazeren HER, toppen HER, tightsen HER og skoene HER

Genseren finner du HER 💙

Hvoooor fint er ikke dette settet? Add et par sneakers og en skinnjakke, og det er perfekt. Du finner det HER

Kjolen finner du HER. Den er så fet! 

Den perfekte joggebuksa finner du HER.

Denne kjolen finner du HER!  

Joggisen finner du HER, og den finnes også i grå! 

Om du digger noe av dette, eller om du finner noe annet fint hos Ellos, så kan du bruke koden 435410. Den gir deg 33 % rabatt på den dyreste varen på et kjøp på alle ordinære priser (gjelder alle varemerker) og 5 % ekstra på salget! Den er gyldig frem til 30.4. 

Håper du finner noe du liker 🤍 Lista mi er lang, hehe!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *