20 % rabatt hos Skincity

Categories Inspirasjon

Reklame | Skincity

Hei fine 🤍

– Rabattkoden martine20 gir 20 % rabatt på hos Skincity ut 14.2 – 

Tenk å få bruke stranden som hjemmekontor og kunne tusle de femti meterne hjem når jeg er lei a. Vel, ikke det at jeg egentlig tror at det er mulig å gå lei her. Det hender at jeg må klype meg i armen, mens jeg kjenner sola varme i fleisen, for å kjenne hvordan lykken løper gjennom kroppen. Ikke bare for at jeg er her, for at jeg får oppleve sommer i februar eller for at livet er kult, men fordi… Fordi jeg gjør det for meg. Fordi jeg gjør bra ting for meg. Fordi jeg prioriterer meg. Jeg jobber med å lære meg det, med å tillate det og ikke minst forstå at jeg er en så ufattelig mye bedre utgave av meg for alle andre også, om jeg får til det. 

Jeg har begynt på pilates, som jeg har blitt hekta på. Jeg bader når jeg har lyst til det. Jeg forsøker å fylle kroppen med det som gjør at jeg føler meg best mulig. Jeg prioriterer å sove nok. Jeg er sosial når jeg vil, og driter i det når jeg ikke vil. Jeg vet ikke, men jeg tror det er det som heter balanse. Det er ikke en gang er forsøk på å være et supermenneske, men på å leve det livet jeg ønsker. Det høres kanskje flåsete ut, med det er det, det handler om for meg. Å leve mitt liv, for meg. Og ha det bra i det livet jeg lever. For det hender det ikke går, med da vil jeg ha samlet opp nok gode valg og dager, og energi til å håndtere det beste mulig. 

Og det er klisje, men man kan ikke ta vare på noen andre om man ikke tar vare på seg selv først.

En annen ting jeg har bestemt meg for å ta vare på, det er huden min. og vi har mildt sagt ikke vært venner den siste måneden. Jeg fortalte jo litt om det i et innlegg for noen dager siden, da jeg fortalte litt om Skincity og de nye produktene mine.

Blås i glitter, stas og masse dilldall… Det jeg behøver for å føle meg best mulig, det er å føle meg ren. Ivaretatt. Fresh. Åh, det er den beste følelsen i verden! Det å komme ut av dusjen etter å ha brukt en deilig skrubb (HER), å smøre seg inn med en fuktighetskrem (HER), bruke de derre faste og gode produktene som både dufter og gjør godt… Nei altså… DA føler jeg meg bra da, hehe! 

Jeg bestilte meg før jul en pakke med produkter til egenpleie og kvalitetstid for meg selv, etter å ha tatt en hudtest hos Skincity og jeg er så fornøyd. Så fornøyd at jeg har fått tak i en rabattkode (martine20), som gir 20 % rabatt på alle ordinære varer, om du vil teste noe nytt eller fornye noen av dine favoritter. Og altså… Vi snakker produkter fra de største og beste, og de mindre og unike merkevarene innen makeup, kropp og hud. Blant annet Clarins, Dermalogica, Exuviance, Filorga og Decléor. Du skjønner. Kvalitet og skjønnhet, på et og samme sted. Takket være Skincity 🤍 

Mine favoritter: Glow Pads HER - Ansiktskrem HER - Face Oil HER -  Eye Cream HER

Koden er martine20 og gir som sagt 20 % rabatt på alle ordinære varer (den gjelder ikke gavekort) og er gyldig ut 14.februar. Så tja, kanskje en ypperlig valentinestreat til deg selv? Ja, eller en du er glad i da. 

Jeg vet ikke hva du gjør for å føle deg best mulig eller for å ha det bra, men jeg håper du gjør noe hver dag. Lite eller stort. Å ta det badet, spise den frukten, rydde det skapet, gå den turen, ta den ekstra lange dusjen, lytte til den sangen, ta den samtalen, legge den ansiktsmaska, jobbe den timen, sove litt lenger, se den filmen eller booke den drømmen. Jeg vet ikke, men jeg håper som sagt du gjør noe. Og om Skincity kan hjelpe, med enten tips, triks eller kvalitetsprodukter, så kan du klikke HER. Og husk rabattkoden da. Ja, og å gjøre noe bra for DEG hver dag. Du lever nå veit du, og du fortjener å ha det bra. 

Klem fra meg til deg, 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *