20 % rabatt hos BIKBOK

Categories Outfit

– KODEN MARTINEH20 GIR 20 % RABATT HOS BIKBOK – 

… Jeg benyttet meg av muligheten og klikket hjem dette antrekket:

🖤🖤🖤

– GRÅ GENSER HER

(Det er den jeg har på meg på bildet over!) 

– SVART GENSER HER

Jeg gikk for denne genseren både og grå og sort, og jeg er så fornøyd! Den sitter perfekt, den er supermyk og virker mye mer eksklusiv enn hva priser sier. 10/10 fra meg1 

– IMINTERT SKINNJAKKE HER

– SVART T-SKJORTE HER

– TRUSE HER

– OVERDEL HER

– JAKKE HER

Nå så får du 100,- i avslag på en hver jeans du handler hos BIKBOK, og koden min MARTINEH20 gir deg 20 % rabatt på ALT annet. Koden er kun gyldig online og gjelder helt frem til 3.3.21, bare så veit du det. 🤍

Klem fra meg! 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *