20 % rabatt hos BikBok

Categories Outfit

Reklame | BikBok

– MARTINEH20 gir 20 % rabatt hos BikBok –

Ingen er gladere enn meg for å ha sikra meg en deilig julerabatt hos BikBok! Vel, kanskje Sofie, venninna mi, som gikk berserk på BikBok i går kveld. Jeg hadde omtrent liveshow via Snapchat, og hu var altså så fin. I den ene kjolen etter den andre. Og jeg, jeg har stabba meg ned til BikBok i sentrum her, gjennom snøen og minusgradene og prøvd favorittene jeg allerede hadde lagt i handlekurven på nett. Nemlig disse… 

Link HER

Link HER

Link HER

Link HER

Link HER

Link HER

Link HER

Link HER

Link HER

Genser HER – Bukse HER

Genser HER

Nei altså, det er SÅ mye fint nå. Og dette er bare noe av det… Koden MARTINEH20 gir altså 20 % rabatt på alle ordinære varer, og skanner du strekkoden under her, så får du 20 % i butikk også. Helt primaballerina, eller hva? ❤️

Vi snakkes med en real Helsinki-oppdatering snart. Klem i fleng, 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *