20 % RABATT HOS BIKBOK

Categories I klesskapet mitt 👗

Processed with VSCO with 3 preset

– Rabattkoden martineh20 gir 20 % rabatt på ALT hos BIKBOK frem til 31.mars –

Hei fininger 💛

Jeg har fått et rykende fersk rabattkode hos BIKBOK som gir 20 % rabatt på absolutt alt, som jeg har fått dele med dere! Jeg slang inn en bestilling selv, og tenkte å vise dere noen av mine favoritter. Koden gjelder både på mine favoritter, men også på dine! 

Jeg synes denne er så innmari fin, og jeg er jo en sucker for høytlivstruser. Du finner overdelen HER og underdelen HER 🤎

Det samme her… Den er midt i blinken! Overdelen finner du HER og underdelen finner du HER 🖤

Jeg elsker fargen 💚 Du finner overdelen HER og underdelen HER

Solbrillene finner du HER 😎

Jeg. Elsker. Denne. Jakka. Og du finner den HER

T-skjorta finner du HER i flere deilige farger 🤎

Jeg sitter i skrivende stund med denne på meg, og det er vel ikke akkurat en hemmelighet at jeg digger disse buksene, hehe! Du finner den HER 🖤

Genseren finner du HER 🤍

Denne buksa + sommer + sol =❤️ Du finner den HER

… Og det beste er jo at om du digger noe av dette eller finner deg noe annet fint hos BIKBOK, så får du 20 %. Bare husk å legge til koden martineh20 i kassa, så trekkes det fra automatisk. 

Og dere! Please ikke si at jeg er den eneste som har blitt rå på å vindusshoppe online den siste tiden a😂 Ikke bare vindusshopping heller…. Hehe!

1 kommentar

1 thought on “20 % RABATT HOS BIKBOK

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *