I dag startet dagen min hjemme hos mamma og pappa. Vi fikk nemlig besøk av et magasin (WOHO!), og jeg ble jo nærmest skremt når jeg våknet og så at det var tent stearinlys i hele huset. Først trodde jeg at det hadde klikka for mamma. For hvem tenner egentlig stearinlys i hele huset før klokken ti på en tirsdag? Jo, bloggere som skal ha interiørreportasjer og familien Halvorsen som skal vise seg fra sin beste side. Ja, og antakeligvis alle andre som også skal vise seg fra sin beste side 😂  

Jeg kan jo forklare det litt som dette: 

Du kjenner deg kanskje igjen? En normal tirsdagsmorgen består nemlig stort sett av et tørt knekkebrød, løping til bussen og et trøtt tryne. Ikke av stearinlys, mingling rundt kjøkkenbordet og vafler til frokost. ​Altså… 

Det ser nemlig stort sett ut som dette de fleste dager… 

Og ikke som dette… 

Og dagens vafler, som det ikke ble tatt bilde av kan jo kanskje beskrive hvordan det vanligvis er…

Men hey. Fasade, fasade, fasade. Det er jo hvert fall lov til å late som! HAHA. 

Jeg roper ut når artikkelen kommer! Fin, ærlig og med nystekte vafler. 

Jeg håper at du har hatt en fin tirsdag💘

// Marty 

2 kommentarer

2 thoughts on “Status

  1. men det må da alltid en fasade som man kan gjemme seg bak….men jeg vil tro at det hadde vært utrolig hyggelig å ha familien samlet rundt frokostbordet…stearinlys er jo også kos å tenne når det er så surt og kaldt der ute.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *