Etter at jeg ble singel:

Categories Inspirasjon

Reklame | Desenio

Nå har jeg bodd alene en i god stund og jeg stortrives. Jeg elsker leiligheten min, jeg koser meg skikkelig og atmosfæren her er veldig fin. Etter at jeg ble singel og etter at jeg ble boende i leiligheten alene var det noen ting jeg bare måtte gjøre: 

1. Jeg måtte til frisøren. 

2. Jeg skulle ta tak i hvordan jeg hadde det og sette meg selv først.

3. Jeg måtte gjøre om i leiligheten og gjøre den til min. 

Jeg dro til frisøren, jeg har tatt tak i meg selv og jeg ombølerte hele leiligheten. DIIGG! Jeg nektet faktisk å sove før det ble gjort, haha! Som mange av dere kanskje vet er jeg veldig glad i bilder, postere og plakater med mening. Jeg liker at det forteller og formidler noe, for ikke å snakke om at det er fint. Jeg gikk derfor inn på Desenio.no og bestilte nye bilder og postere til hele leiligheten. Og, det er faktisk ganske sprøtt hvor mye det gjør med et hjem! 

Badet fikk seg en poster:

Jeg bestilte forresten med rammer til alle posterne også, og det er veldig deilig å få både poster + ramme samtidig – I stedet for å surre og lete etter en passende ramme utenom. Tro meg, jeg har prøvd. 

Stua fikk seg en oppdatering:

(Ja, jeg har kjøpt nytt teppe, nye bord og snudd sofaen også!! Forresten, alle som kommer inn i leiligheten spør om det er bilde av meg på veggen… I Wish, haha) 

Kjøkkenet fikk seg en oppfriskning (elsker dama som spiser spagetti) :

Soverommet fikk seg en liten oppmuntring (ja, det var viktig for meg at soverommet mitt skulle ose girl power). Her valgte jeg å droppe rammer, rett og slett fordi jeg syntes det var kult å henge de som de gjør. 

Har det ikke blitt fint? Jeg liker det veldig godt hvert fall 😍 Jeg liker jo selv å tro at jeg er helt rå når det kommer til interiør og det å sette sammen diverse, men jeg var veldig usikker på hvordan det ville bli med de forskjellige posterne. Jeg forsøkte derfor å sette sammen de forskjellige posterne inne på “lag din egen bildevegg” hos Desenio. Genialt eller hva? Selv for selvskrevne eksperter som meg 😂

Nå har Desenio Black Weekend-tilbud. Bruk VIP-koden “MARTINE40” for å få tidlig tilgang og et bedre tilbud og hele 40 % rabatt på plakater. (Mamma, nå må du faktisk benytte muligheten). ​
Koden er gyldig mellom 20.-22. November (ikke inkludert handpicked/ collaboration plakater eller rammer).

Klikk HER for å finne dine favoritter. 

// Marty 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *