Jeg er SÅ flau!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Okei, nå skal jeg fortelle dere noe av det flaueste jeg kan komme på at jeg har gjort NOEN GANG. Jeg dør faktisk litt hver eneste gang jeg snakker om det, og jeg vil egentlig aller helst bare grave meg ned, haha! Altså, jeg klarer faktisk ikke å fatte og begripe at det i det hele tatt er mulig. 

Hvert fall:

På torsdag hentet jeg en kompis hjemme hos han. I bilen på vei til butikken fortalte han at en kollega på jobben hans har slitt psykisk ganske lenge og at han derfor skulle slutte i jobben, og flytte fra Oslo. Kompisen min fortalte at kollegaen hadde grått masse den dagen og at han var skikkelig ute. Kompisen min fortalte også at han hadde sendt en lang og trist melding i fellesgruppa til alle kollegaene og han lurte på om jeg ville lese den. Nysgjerrig som jeg er takket jeg selvfølgelig ja, og mens jeg leste meldingen kommenterte jeg det som sto skrevet. 

Skitt, jeg må bare ha en pustepause. HAHAHA. Det er så tragisk. 

Meldingen var ganske lang og jeg sa under hele meldingen ting som “oi, uff”. “Nei, dette var jo skikkelig trist”. “Seriøst? Uff a meien”. Ja, du skjønner. Jeg kommenterte hver bidige setning og sukka etter hvert komma. 

I det jeg gir mobilen tilbake til kompisen min hyler han og jeg hyler samtidig. Mens jeg har lest denne meldinga har jeg nemlig klart å ta opp et taleopptak og sende det. Altså, et forbanna taleopptak der jeg kommenterer HELE meldingen til kollegaen hans. Hvordan i alle dager er det i det hele tatt mulig? Hele opptaket på 27 sekunder ble sendt rett til absolutt alle kollegaene hans, og alle andre av kollegaene hadde sendt hjerter og så videre, mens kompisen min sendte er 27 sekunder langt taleopptak der jeg sitter og kommenterer den triste meldinga. Nei altså, jeg skammer meg så fælt. Snakk om å drite seg ut liksom. 

Skitt altså, haha. 

Det føles forresten ut som at jeg er det eneste mennesket på jorda som klarer sånne ting… Og om jeg ble svett på ryggen? Ja, og det kan jeg love deg at jeg er enda😅

// Marty 

1 kommentar

1 thought on “Jeg er SÅ flau!

  1. Hahahah! Fytti grisen! Sitter og ler masse ved frokostbordet av innlegget ditt nå og familien ser rart på meg mens mamma nærmest tar tlf ut av hendene mine fordi hun også vil se😂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *