En typisk dag for meg:

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Nå satt jeg meg akkurat ned i sofaen med restetaco og julebrus. Altså, FOR EN DAG (igjen). Den siste måneden har jeg jobbet døgnet rundt og idag har jeg snart jobbet i femten timer i strekk og hodet mitt har svært lite å by på akkurat nå. Til tross for at det er mye jobb om dagen så koser jeg meg skikkelig, for jeg trives veldig godt med det jeg gjør og er så takknemlig for alt jeg får oppleve og ikke minst lære. 

Det hender jo at noen lurer på hva jeg egentlig driver med og hva dagene mine går til, så jeg tenkte jeg skulle dele hvordan dagen min idag har sett ut: 

06:55: Alarmen ringer.

07:03: Jeg brekker meg opp av senga. 

07:10: Jeg setter på God Morgen Norge (ja, det gjør morran litt bedre)

07:15: Svarer på mail og fikser andre jobbgreier.

08:00: Steller meg og øver på dagens foredrag. 

08:35: Kler på meg. 

08:45: Leverer utkast til en kunde. 

09:00: Tar noen telefoner. 

09:30: Mamma, Johanne og Pernille kommer og henter meg. (Johanne og Pernille har jobbet hos meg på OD-dagen, skikkelig stas!)

10:05: Vi kommer frem til Rikshospitalet. 

10:20: Jeg tisser og er skikkelig nervøs. 

10:45: Jeg holder foredrag. 

11:30: Ferdig med foredrag.

12:00: Ferdig å mingle. 

12:15-13:30: Er tilstede under foredrag på Rikshospitalet.

14:30: Lunsj på Egon. 

15:30: Oppdaterer bloggen. 

16:15: Hjemme.

16:30: Svarer på mail, redigerer noen bilder og gjør klart en jobb. 

18:00: Drar avgårde på innspilling til podkast. 

19:00: Innspilling av podkasten Power Ladies.

20:30: Ferdig med podkast. 

21:30: Jeg driter med loddrett ut og jeg lover at jeg skal fortelle om det imorgen – Må bare kleine ferdig først, haha!

21:45: Hjemme.

22:00: Restetaco, oppdatering av bloggen og julebrus! 

Og snart, natta og ja – Jeg kommer til å sove godt 😂

Jeg håper at dagen deres har vært fin. Klem fra en stressa og liten sliten Marty! Vi snakkes i morgen. 

// Marty 

1 kommentar

1 thought on “En typisk dag for meg:

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *