Svar på det dere lurer på:

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

Hei alle fine folk og god søndag! Akkurat nå ligger jeg godt planta i senga hjemme hos mamma og pappa. I dag er det duket for en digg og forhåpentligvis rolig søndag. Jeg, søs og storebror skal trene og i kveld skal vi spise middag med fæmmen. Vi skal spise kalkun og der er faktisk noe av det diggeste jeg vet. Det gledes 🖤 

Nå er det som vanlig klart for ukens spørsmål og svar, så hold deg fast eller noe sånt: 

Hvordan har du det? 

Takk som spør <3 Jeg har det fint. Jeg jobber veldig mye om dagen, men jeg trives veldig og jeg er tilfreds. Det er digg!   

Syntes du at det er innafor å like en venninne sin eks?

Altså, det er så vanskelig å svare på. I utgangspunktet så er det kanskje et nei, men det kommer helt an på situasjonen og hva man legger i eks. 

Mener du at kroppspress er noe man lager i hodet sitt?

Oi! Dette var ganske dypt. Men nei, altså… Jeg mener at vi ikke er født med “kroppspress” og derfor mener ikke jeg at det er noe vi lager i hodet vårt – Men samtidig så er det jo noe vi kan jobbe med inne i vårt eget hode. Skitt, denne var vanskelig!

Hvorfor følger du ikke C på Instagram lenger? 

Jeg gjør det? ✊🏻

Hva syntes du om at Anna Rasmussen fikk sponset bryllupkake, men at hun to uker etter ikke har gjort opp sin del av avtalen og at hun blant annet sier at det er fordi bildene ikke har kommet og at hun ikke var fornøyd?

Jeg kjenner ikke til saken noe mer enn det jeg har lest i media, men man skal ha respekt for alle samarbeid og avtaler man har. Jeg skal holde kontrakter, elektrikere skal holde kontrakter, bloggere skal holde kontrakter og Jens Stoltenberg skal holde kontrakter. Det jeg syntes er synd er at mange gjør saker som dette om til et “blogg-problem”, men det at ikke noe bloggere gjør – Men noe enkeltpersoner gjør. Man skal ha respekt for jobben som gjøres og samarbeid man har på generelt basis – Uten at jeg vet spesifikt hva denne saken med Anna handler om. 

Hvor høy er du?

Jeg er 1.80 cm. 

Bor foreldrene dine sammen?

Ja, det gjør de <3

Hva syntes du om at Sophie Elise trakk seg fra Skal Vi Danse forrige lørdag?

Det er voldsomt så opptatt folk er av hva jeg mener om andre bloggere og kjendiser, haha. Jeg tenker liksom ikke så mye på sånne ting egentlig, faktisk har jeg egentlig nok med å finne ut hva jeg skal ha til middag liksom, men ja. 

Jeg ble skikkelig lei meg fordi jeg var sikker på at hun kom til å vinne, fordi hun var så fin og ikke minst dyktig, men det står stor respekt av at hun tok et sånt valg for seg selv. Man skal ikke kødde med at man ikke har det bra og det er stort av henne å face. 

Hvilke norske kjendiser ser du opp til og hvorfor?

OI! Mange. Eller, jeg lar meg inspirere av veldig mange. Det er nesten vanskelig å velge. Det er spesielt mange sterke, fine og kule damer jeg hver eneste dag lar meg inspirere av og som jeg lærer mye av. 

Har du noen jobb/inntekt ved siden av bloggen?

Ja, det har jeg. Jeg har noen “oppdrag”/jobber ved siden av sosiale medier. 

Spiller du fortsatt fotball? 

Ja, jeg har faktisk en liten nyhet, eller beskjed å dele snart! 

Hvorfor har du i det siste repostet noen gamle innlegg?

Dette er det flere som har lurt på og grunnen er så enkel som at jeg har vært skikkelig overarbeidet og at jeg har hatt litt panikk de siste ukene. Det er ingenting jeg liker å gjøre og det handler egentlig om at jeg får hetta av å ikke levere. Det er ingenting jeg har som vane og det er ingenting som jeg ønsker. Fremover skal det ikke være sånn! Takk for alle som har hatt forståelse for en litt hektisk periode, nu kjør vi fremover 🖤

​Har du noen tatoveringer?

Nei, det har jeg ikke! 

​Bor du alene nå?

Ja, det gjør jeg. 

Har du tenkt noe på fremtidige studier?

Ja, det har jeg! Jeg tenkte jeg kanskje skulle dele litt tanker om dette en dag snart. 

Er du singel nå?

Ja, jeg er singel nå. 

Har du førerkortet?

Ja, det har jeg. Jeg tok lappen dagen etter at jeg fylte 18 år!

​Hvem er den kuleste personen du har møtt?

Zlatan, uten tvil!!!!!!

Hvordan er forholdet til kroppen din og har du alltid hatt det samme forholdet til deg selv som nå?

Jeg har dager der jeg og kroppen min er bestevenner, også har jeg dager der jeg og kroppen min ikke er så fan av hverandre. Jeg elsker ikke kroppen min på noen som helst måte, men jeg aksepterer at den er som den er og jeg er veldig opptatt av å ta vare på den, for at den (og jeg) skal ha det best mulig. Jeg fokuserer mye på at jeg er mer enn kroppen min og det er dager det er ekstra viktig for meg enn andre. Jeg har ikke alltid hatt det samme forholdet til meg selv som jeg har nå, og det er jeg på en måte veldig takknemlig for, for jeg har lært så mye. Jeg kan egentlig bruke et helt blogginnlegg til å svare på dette, og det kan godt hende at jeg skal gjøre en dag! <3

Hva syntes C om Mr. X?

Det har jeg ikke spurt om 😉

Stemmer det at du skal være med på den neste sesongen av Love Island?

Det har jeg ikke hørt noen ting om. Kommer det i det hele tatt en sesong 2? 🤔 

Dett var dett. Nå skal jeg ligge her og dra meg før jeg skal komme meg opp og ta fatt på denne søndagen. Jeg håper at dere får en fiiiin søndag! Vi snakkes. Kick ass.

// Marty 

 

 

 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Svar på det dere lurer på:

  1. Har et godt svar på spørsmålet om kroppspress: Nei, vi lager ikke kroppspress, i hodene våres. Det Men at vi lar oss påvirke av hvordan andre ser ut og måler oss selv med alle andre, det skjer i hodet vårt. Ordet kroppspress er kommet fra mediebransjen. De aller fleste av oss skaper seg et eget indre press fordi vi vil være helt perfekt og skal alltid sammenligne seg selv med andre personer. Alle er ikke laget for å være tynne modeller, alle kan ikke få millioner av følgere på insta, alle har ikke råd til å kjøpe de dyreste tingene. Man er bra nok som man er.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *