Jeg føler meg som en skikkelig dårlig blogger!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Oh boy. KAN NOEN GI MEG FLERE TIMER I DØGNET?! 

De siste ukene har jeg flydd rundt som en strikkball og selv om jeg bokstavelig talt digger jobben min og når det skjer mye – Så kjenner jeg at jeg sliter ganske mye med dårlig samvittighet. Jeg føler nemlig at jeg ikke får til alt, at jeg ikke rekker å prestere absolutt overalt og at jeg henger etter. Æsj, jeg hater den følelsen. 

Leiligheten min er bomba, jeg oppdaterer bloggen min på natta og jeg føler kanskje at jeg ikke klarer å være like kreativ som jeg ellers pleier. Det mest irriterende er at det virker som at de aller fleste andre klarer å få ting til å gå opp, at de fortsatt har en oppredd seng og at de ikke har stresskviser. Det har jeg for å si’re sånn. 

I går presterte jeg å miste to bankkort, jeg glemte macen i bilen til pappa, så mamma måtte kjøre to timer for å levere den til meg (takk mamma, vet det ikke alltid er kult å være mammaen min), Mr. X måtte komme meg macen sin så jeg fikk jobba og jeg skulle steke meg en pizza (veldig stolt) og jeg glemte den så den brant seg. Men, jeg var også på to skikkelige spennende og bra møter, så det veier litt opp for at det virker som at jeg har lagt igjen hjernen min et sted. 

Greia er egentlig den at jeg rett og slett føler meg som Norges dårligste blogger om dagen, for jeg føler at bloggen, mine kanaler og at hele jeg suger om dagen. Hmm… Det var deilig å få sagt høyt faktisk! Eller skrevet. 

Så, jeg tar derfor på meg tittelen som Norges dårligste blogger. Det er nemlig akkurat sånn jeg føler meg om dagen! HURRA! Haha. 

Men, jeg har det fint, jeg trives og jeg syntes det er skikkelig kult å jobbe mye – Det er bare synd at jeg ikke klarer å være superkvinne absolutt overalt. 

Og hvis du lurte… Sånn føler jeg meg:

Nå skal jeg fortsette på to do-lista mi, også snakkes vi senere! Ha en fortsatt fin onsdag 💛 Jeg kommer sterkere tilbake! 

// Marty 

4 kommentarer

4 thoughts on “Jeg føler meg som en skikkelig dårlig blogger!

  1. Noe som irriterer meg litt er at du skal fremstå så ekte (les: noe jeg også mener du er) på bloggen og sosiale medier, men du filmer kun halve ansiktet ditt når du snapper for jentemafiaen (eller hva du snapper for iblant, husker ikke helt). Det er veldig irritetende at du sier man skal like seg selv, men så ikke tørre å vise ansiktet ditt selv engang? Når du først legger ut bilde av hele ansiktet ditt er det med dette filteret du nettopp postet. Med mindre det er fotoshoot-bilde da, for da går det jo tydeligvis fint .. jeg digger deg, Martine, men det bare irriterer meg litt.

  2. A: Hei! Takk for kommentar <3 for det første så er ikke jeg på noen som helst måte fornøyd med alt, hele tiden. For meg så er det ekte og også vite at sliter med mitt. Jeg snapper for uperfektepiker av og til, og det er helt sant at jeg stor sett snapper av halve fjeset. Grunnen er så enkel som at det er det jeg er mest komfortabel med. Det handler ikke om at jeg er mindre ekte! Hvis du så snappene idag ser du også litt av hvordan jeg faktisk har det nå 🙂 håper du forstår liiiitt bedre nå <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *