Sannheten om oss bloggere…

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

«Det ser så glamorøst ut å være blogger. Dere er jo bare på fancy eventer, spiser god mat, blir stylet og tatt bilder av»

Det er noe jeg hører relativt ofte, og jeg tenkte derfor jeg skulle legge ut hvordan ting stort sett fungerer for meg ved å vise hva som skjedde for et par uker siden: 

«Martine, vi vil veldig gjerne ta et bilde til det intervjuet vi hadde over telefon i dag morges»

«Ikke for å være vanskelig, men jeg tror kanskje ikke at jeg er så veldig bildevennlig akkurat nå. Og jeg har egentlig ikke lyst til å pryde noen forside eller to midtsider sånn jeg går kledd nå…»

BEVIS:

«Hmm… Vi må nesten ta et bilde»

«Jeg kan ikke sende dere noen jeg har også kan dere se om dere kan bruke de i stedet?»

«Nei, vi liker helst å ta egne bilder. Men hvor er du nå? Rekker du å få skiftet og få møtt oss i løpet av halvannen time?»

«Ehm, jada… Ses om en time da.»

Jaggu glamorøst og flott si, haha! Takk til lillesøster som var rimelig sporty her… 

Uansett, kult å komme i Dagens Næringsliv:

Så sannheten om oss bloggere (hvert fall meg og en god del andre) er at det ganske sjeldent er sånn altfor fancy og glamorøst. Og, ting er ikke alltid som det ser ut si…

GOD MANDAG! 🌼

// Marty 

1 kommentar

1 thought on “Sannheten om oss bloggere…

  1. Sporty gjort! Det er allikevel ikke rart at bloggverden i toppen kan virke glamorøs ut for mange, når flere bloggere skriver og deler bilder av mote, klær og interiør. Heldigvis ikke alle som gjør det og selv ikke de trenger å danse rundt på gull og glitter hele dagen. Du leverer en blogg med mening, og det liker jeg. Tommel opp!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *