Jeg tror jeg trenger dette!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

I dag har jeg:

Spist digg hotellfrokost. 

Møtt jentene her nede for å spise bursdagslunsj og ferie Sara. 

Ledd.

Snakket om livet. 

Prøvd ny kåpe. 

Vurdert om jeg skal kjøpe kåpe.

Droppa kåpa. 

Spist en snickers. 

Ledd litt mer. 

Oppdatert Annalisa og Clara om livet. 

Resten av dagen skal jeg:

Le. 

Spise hamburger.

Se på at gutta drikker øl.

Treffe gjengen. 

Le. 

Diskutere som vi alltid gjør. 

Se film. 

Spise bursdagskake og feire Sara enda litt til. 

Legge meg i hotellsengen. 

Sove og glede meg til brunsj og kamp i morgen. 

Jepp, jeg koser meg og for første gangen på veldig lenge kjenner jeg på en enorm glede, trygghet og ro. Jeg tror jeg trenger noen dager her nede.

Forresten! Jeg har til og med glemt å sjekke Instagram idag. Det sier litt. 

Jeg håper lørdagen deres er fin og at dere får noen til å smile idag.

Stor klem fra meg 💝

// Marty 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *