I dag er den store dagen!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Akkurat nå har sommerfuglene i magen gått berserk, jeg er nervøs og jeg vet egentlig ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. I kveld er det duket for boklansering, og det blir så spennende, rart og kult på en og samme tid. Den siste uken har jeg glemt ting og surra som aldri før. Jeg har vært så nervøs at jeg har glemt at det for eksempel er lurt å spise, haha! Heldigvis har jeg hatt litt folk rundt meg som har sørget for at det har skjedd allikevel. Jeg har gjort ting flere ganger, og i går ringte jeg faktisk opp DNB to ganger – Fordi jeg hadde glemt at jeg allerede hadde gjort det. Jaja. Jeg er vanligvis ikke så surrete, det er vel mer at jeg er superstressa og at det går i hundre om dagen. 

Men. Til tross for at jeg er veldig spent og nervøs, så gleder jeg meg veldig. Det er skikkelig stort og det blir veldig gøy. Det kommer så mye fine folk, programmet er fint og ja – Det blir rett og slett veldig bra. 

Dagen i dag startet med at jeg var invitert til barne- og likestillingsministeren Linda Hofstad Helleland for å snakke litt om boken min. Det var veldig stas, og ikke minst veldig hyggelig at hun ville treffe meg og høre om boken! Etter møtet med Linda gikk turen videre til lokalet for å fikse, ordne og sørge for at alt er i orden til i kveld – Og her er vi fortsatt. 

Det er fortsatt noen ting som må fikses før det er ordentlig klar, blant annet meg selv, så det prosjektet skal jeg ta fatt på nå 💄💅🏻 Forresten! Jeg har tenkt hele uken at jeg skal ta på neglelakk. Tror dere at jeg har gjort det? NOP! Men men, boklansering blir det uansett si 🙈

I dag tenker jeg litt ekstra på alle som hver dag bærer på angst, depresjon eller andre psykiske sykdommer. Usynlige problemer som gjør hverdagen til en kamp. Jeg tenker litt ekstra på de som må kjempe for mestring, selvfølelse og selvtillit. På de som sliter med å komme seg ut av døren, som sliter med seg selv og som sliter med livet. I dag er det verdens dagen for psykisk helse og i dag er det dagen for å bli sett, og hørt. Ta vare på hverandre, se hverandre og sett pris på hverandre. 

Stor klem fra en nervøs og spent Martine 💓

// Marty 

2 kommentarer

2 thoughts on “I dag er den store dagen!

  1. Dette klarer du Martine 🙂
    Jeg er så stolt av deg som har skrevet egen bok og som nå skal ha egen boklansering 🙂
    3x Hipp hipp hurra for deg! 🙂 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *