Takk 💛

Categories Skrivehjertet ✏️

Akkurat nå er jeg tom for ord. Jeg er så rørt, jeg er så takknemlig og jeg er så stolt. I går hadde jeg boklansering for boken min «Sykt Normal» og jeg er rett og slett skikkelig overveldet. Jeg er så takknemlig ovenfor alle som kom, alle som kjøpte boken min og alle som har gratulert uten om. TENK at jeg har skrevet en bok, en bok som så mange engasjerer seg i og en bok som så mange ønsker å lese. En bok om ungdomslivet, om de vonde, men også fine tankene. Bak døra på jenterommet. 

Takk til alle som er så rause og som deler, heier og som skryter. Det betyr enormt. 

(Jeg deler bilder fra lanseringen så fort de er klare). 

💛💛💛

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *